Ko-Banden only

Prachtig! :+1:t3:

1 like

Tegen zijn advies in, ben ik toch voor de groene gegaan. Lijkt in de zon een beetje bruinig, maar het is donkergroen!

7 likes

Ik vind de bandjes van hergebruikt materiaal het leukst. Zit n verhaal achter en het laat voor mij de ultieme vorm van handwerk zien :+1:

2 likes

10 likes

waar kan ik die bestellen de ko straps

Bij Ko.

3 likes

heeft hij een website oid??

Via @Ko-Banden Jurgen.

Gisteren via de post ontvangen voor m’n Tudor Prince Date Chrono met blauwe plaat. Zo eens kijken of ik het nog voor de F1 race kan monteren, inclusief overzetten originele vouwsluiting.

Grt. Marco

4 likes

Zo, het is nog net gelukt voor de F1 race. Met het juiste gereedschap de vouwsluiting overgezet. Het schroefje leek eerst niet los te komen maar toch gelukt.

Zelfs bij het sombere weer met weinig licht is het al een eeeeeeeeeeeenorme vooruitgang t.o.v. de donkerblauwe band die er aan zat.

Zo ziet het er nu uit:


Grt. Marco

4 likes

@Ko-Banden navy :anchor:

6 likes

wauw, dat is een hele, hele fraaie band! Wat voor materiaal is dat?

20 likes

Leer, maar vraag me niet wat voor leer.

@Ko-Banden?

2 likes

Koe.

4 likes

Mooie band! staat hem erg mooi en leuk dat de achterkant matched met je stoelen :wink:

2 likes

Een topper die @Ko-Banden


18 likes

7 likes

Ik heb deze heerlijke Ko classic binnen voor m’n vintage Airman, staat perfect imho :slight_smile:

17 likes

Even deze niet alledaagse banden keuze gemaakt door ko nog eens goed laten zien.
Was een spoed klus en ook nog eens niet gemakkelijk. Band is gemaakt uit nieuwe stugge riem. Ko heeft er een soepele super mooie band van gemaakt. Het resultaat is prachtig en was voor de gelegenheid werkelijk prachtig.
1ooo x hulde en dank.

13 likes