Ko-Banden only

Als je die vindt hoop ik dat je kan delenšŸ˜‚

1 like

Maar we vervuilen dit topic compleet, kappen nu :joy::joy:

2 likes

Bedankt Koā€¦:blush:

12 likes

Complimenten voor Ko,
Ik ( in al mijn onwetendheid ) was dus gaan douchen met mā€™n horloge aan.
Niet wetende dat de meeste leren bandjes niet tegen douche/ zwem water kunnen, Ko zo vriendelijk om kostenloos een nieuwe voor me te maken. Dikke pluim dus:+1:

4 likes

Tja, dan moet ik er ook aan geloven en post deze.
Staat mooi op mijn mistery LC

8 likes

Wederom mijn held onze @ko

14 likes

Sow,die is mooi zegšŸ‘Œ.

1 like

Gaaf!!

1 like

Gemonteerd.

4 likes

Van de week kwamen er weer 2 @Ko-Banden bandjes binnen waaronder deze.
Ko, wederom bedankt!

3 likes

2 likes

Nieuwste Ko op mijn nieuwste aanwinst!

12 likes

Toch even het originele militaire canvas van Ko pluggen. Yay or nay: ik zat erover te denken om subtiel de tekst ā€œFL23883ā€ op de band aan te brengen met een sjabloonā€¦

11 likes

Yay :+1:

En helemaal in stijl qua ondergrond ook :ok_hand:

3 likes

Zeker Yayā€¦ heeft Ko deze gemaakt ja? :+1:

Dat nay wat mij betreft :-1:

1 like

Anders mag ik hem hier niet posten he :wink: . Gemaakt van mā€™n oude KL plunjebaal. Ik twijfel ook nog, maar dan krijg je ongeveer zoiets:

Wel een een kleiner letterype en maar aan een kant van de band.

5 likes

Aha is dat m geworden. Dat heb ik inderdaad voorbij zien komen. Heel gaaf :+1: zeker met deze geschiedenis erachter .Ik vind die letters niet super maar dat is een persoonlijke voorkeur hĆØ

2 likes

Duly noted, sir :smile:

1 like

Heel coole band, zeker met je ouwe plunjebaal. Past goed bij dit horloge. Weet alleen niet of ik die sluitingen zo mooi vind die je er altijd op laat zetten.

Mooi horloge ook. Waar blijft die hands on trouwens?

1 like

Ik vind de sluitingen best wel robuust staan. En dat past weer erg goed bij toolwatches. Juist de brushed finish past heel goed bij de afwerking van de kast bij deze/Stowa. Derhalve ben ik overgestapt naar de Strapcode sluitingen. Kwestie van smaak, indeed.
Ik zit nog te wachten op een bandje van Diaboliq straps en op de nieuwe MN strap van Erika. Zodra die binnen zijn maak ik nog een shitload fotoā€™s en dan post ik de hands on. Het is zelfs al zo erg dat ik de tekst in een kladblok bestand heb gezet om kant-en klaar hier op het forum te plempen :joy:

2 likes