Ko-Banden only

Omdat ik hem vreselijk cool vind staan en de kwaliteit van Ko onmiskenbaar is toon ik ook in dit topic mijn eerste Ko band. Slangenleer, 18mm op een Reduced. Draag hem bijna elke dag. Ko heeft de schubben enigszins bewerkt waardoor ook de buitenkant van de band zacht aanvoelt. Hulde!

26 likes

Prijs-kwaliteitstechnisch geen gelijke gevonden inderdaad. Ik vind hem tof staan op de Speedy.

2 likes

weer super blij met deze creatie. toppetje!

10 likes

Erg mooi! :ok_hand:

Vandaag de BB eens op @Ko-Banden proberen :smiley::+1:

17 likes

Gedurfd bandje, prachtig handwerk. Is de rest van je outfit ook zo extravagant of blijft het bij deze exotische uitspatting? :wink:

1 like

Staat erg goed :+1:

1 like

:joy:Dit is mijn enige extravagante uitstap bij een voornamelijk Classic outfit :wink:. Wellicht dat ik het daarom zo leuk vind.

1 like

Felicitaties, aan mezelf :wink: nu ook lid van de Ko Club:

Zwart geitenleer voor een vintage (jaren 70) horloge. Foto van de band aangezet volgt.

6 likes

Nice!

1 like

Voor mijn Christopher Ward horloge zoek ik een andere band. De vlindersluiting die er origineel op zit vind ik niet fijn zitten. Dus ik dacht ik ga een andere band zoeken. Maar wil ik dan weer een bijzonder sluiting er op? Zoals de ‘Bader deployment’? Iemand daar ervaringen mee? Als het goed is, is zo’n sluiting een stuk dunner.

Dan is er nog de vraag: Welk materiaal? Welke kleur?

En tot slot wie moet het maken? Ik neig naar Ko. Na zoveel jaren hier rond te hebben gehangen heb ik nog niets anders dan lof over Ko gezien. (Wat kost een gemiddelde Ko band?)
Daarnaast zie je ook positieve verhalen of 7T2. Zijn er grote verschillen tussen de banden?

Iemand tips voor banden voor dit horloge:
55

2 likes

Mooi horloge trouwens :+1:

1 like

Ko heeft ook verschillende soorten slangenleer mocht je voor een “posh” look gaan: zou prima staan op jouw sjieke horloge.

Ik heb ook snake besteld voor mijn klokje; is in bestelling bij Ko! :sunglasses:

1 like

Slang of struis zit ik aan te denken nu. Heb je voorbeeld ontvangen van het leer? En wat mag het kosten? (Mag ook per pb)

Vandaag binnen van de eindbaas. Weer zeer KOntent.

19 likes

Gaaf :+1:

1 like

Mooi werkje!

1 like

Gouwe ouwe

10 likes

Staat hem super :+1:

Seiko maakt hele mooie horloges voor weinig, maar over de standaard meegeleverde bandjes ben ik minder te spreken. Met dank aan Ko is mijn Sary055 flink ge-upgraded en nu voorzien van een zwart struisvogel lederen band. Vakwerk !

5 likes