Ko-Banden only

Ik heb niet alles gelezen maar ziet er supermooi uit.
Maar wie is die bandenkoning Ko en waar kan ik de collectie zien?:sunglasses:

@Ko-Banden gewoon een berichtje sturen met wat je voor ogen hebt en wat hij kan maken!

Ah. Thnx

Ko band voor mijn CWC met fixed bars binnen. Heel erg blij mee.

18 likes

Mooi!
Wat is het nut van die fixed bars precies?

Minder kans op gedoe ‘when things get rough’ - zijn vooral ouwe militaire klokjes die deze hebben.

1 like

Nou, niet perse oude militaire klokjes. Het is nog steeds een eis voor klokjes voor het Britse leger. Nu geldt dit ook weer voor de Seiko en Pulsar horloges die momenteel in gebruik zijn bij de Britten.

Deze hadden jullie nog tegoed; foto’s van de band aangezet. Met dank aan @Ko-Banden

8 likes

Ko_ was voor mij een soort Jezus; iedereen heeft het over hem maar ik had geen flauw idee! :face_with_monocle:

Nu heb ik nog steeds geen flauw idee moet ik bekennen maar hij schijnt als kluizenaar te wonen ergens in een cottage in de Schotse hooglanden! :sunglasses:

Ik wilde slang; dandy’s dragen immers slang? Da’s sjiek en passend op mijn geliefde Tdate Speedy!
…and snake I got!! :star_struck:

12 likes

Vandaag een @Ko-Banden'tje ontvangen, waarvoor dank!
Kwaliteit is echt voortreffelijk… Ik heb gekozen voor een wat ruwere afwerking, ter afwisseling van de stalen band die ik er normaal gesproken om de SBCD051 heb zitten.

Ik ben erg tevreden!

15 likes

Soon! Soon!

Dan mag ik hier ook posten!!

3 likes

Soon was eerder dan gedacht!

Voor mijn Christopher Ward zocht ik een ander bandje. De vlindersluiting zat niet lekker, hij is vrij groot en daarom droeg ik het horloge weinig. Daarom de hulp van @Ko-Banden ingeschakeld! Om te kijken of een ander bandje ervoor gaat zorgen dat ik hem vaker ga dragen…

Bij mijn bestelling gaf hij aan dat hij het druk had en het wel even kon duren. Maar het bandje was keurig gearriveerd in de benoemde tijdspanne. Dat is verwachtingen scheppen bij de klant en eraan houden :+1:

Dit is hem!

Meteen het oude bandje eraf gehaald!

Oude situatie:

Zo komt het eruit te zien:

Preview:

Nog een plaatje:

Tadaaaaaa:

Ik vind het geslaagd :ok:

Nog een fotootje:

Oke, nog eentje.

Laatste!

Ik ben er blij mee en vind het een verbetering :smile:

17 likes

Gisteren ook twee ko straps ontvangen. Één voor de Seiko en één voor de Tissot. Ben er blij mee:slight_smile:.

4 likes

5 likes

:snake:

13 likes

Net binnen:

18 likes

Badaboem! Alweer een prachtig exemplaar!

24 likes

Staat ‘m goed!

Mooi.

Maar zit erg strak. Of lijkt dat maar zo?

Dat lijkt alleen zo, best los feitelijk!