Ko-Banden only

Mijn eerste Ko band aangeschaft voor deze bulova seahunter.
Op advies van ko voor deze combinatie gegaan. Erg tevreden mee.

2 likes

Prachtige nieuwe band ontvangen van Ko. Betreft canvas met lederen achterkant. Het materiaal komt van een oude leger plunjezak van onze eigen Dennis @Zulu :facepunch:

Lekkere stoere band voor m’n Damasko DC58. Nog even niet erop want ik zit momenteel volop in gewennings fase stalen band :laughing::sunglasses:

Maar zeer blij met deze pracht band…dank @Ko-Banden :+1:

14 likes

Mooi! Ik ben benieuwd hoe deze op het horloge staat :cowboy_hat_face:

1 like

Thx…ik ook. :sunglasses:

1 like

Ik ook.

2 likes

En ik ook :sweat_smile:

2 likes

Die op de Omega vind ik supermooi. Ben aan het rondzien voor een mooie leder strap voor de Maen Hudson, in die stijl zou het wel mooi zijn

1 like

Één adres, PB naar @Ko_😎

1 like

Ik was hier nog iets vergeten. Vandaag eindelijk de Damasko op de nieuwe @Ko-Banden gezet…

21 likes

Prachtige combo. Die Damasko’s ga ik steeds meer waarderen.

1 like

Thx…en leuk dat de kriebels bij jou ook beginnen…:+1::wink:

Misschien komt er ooit wel ééntje. Vind de eenvoud die ze uitstralen icm de ruige looks wel heel gaaf.
Maar ik wacht eerst even hoe de Quattro met de gestraalde kast me bevalt.

1 like

Vandaag ontvangen en gelijk om de pols. Kleurt mijn inziens erg goed bij de wijzerplaat en draagt heerlijk.

Helemaal blij :smile:

5 likes

Hi,

Een paar maanden geleden een mooie band bij Ko besteld voor een horloge dat ik al had verkocht voordat de band binnenkwam. Dat lag overigens vooral niet aan de levertijd van Ko :wink:

Vandaag een nieuwe aanschaf binnen en gelijk deze band er op gezet. Ik ben er blij mee!

Groet, Vincent

6 likes

@Ko-Banden bedankt! Prachtige soepele canvas voor mijn beater geknutseld :ok_hand:

12 likes

Nice

1 like

Gisteren kwamen er drie geweldige banden van Ko binnen. Uiteraard weer vakwerk! Vandaag heb ik mijn Damasko met een van de banden versierd:

11 likes

Ik ben blij met mijn Ko-kodil bandje :crocodile:

14 likes

Prachtig Metin :ok_hand:

1 like

Mooi, waar gaat deze op zitten?