Ko-Banden only


Oude schoenen naast de nieuwe Ko.
En de nieuwe Ko zal Bulova niet meer loslaten.
Weer een tevreden klant :+1:

8 likes

Ko heeft overuren gedraaid, zo lijkt het want bij mij viel dit envelopje met inhoud in de brievenbus vandaag:

Horloge niet inbegrepen uiteraard

6 likes

Zit je te veel op horlogeforum als je eerste gedachte bij een dode krokodil is: hey zoā€™n stukkie kan vast wat moois worden bij @Ko-Banden
#dagjereptielenhuismetmndochter

7 likes

Herkenbaarā€¦

2 likes

Struisvogelpoot is ook erg fraai idd. Toevallig vandaag een bandje daarvan in mijn handen gehad bij onze @stefanketelaarsā€¦ prachtig

Klopt. Ook mooi materiaal om mee te werken.
Afgelopen vrijdag toevallig 6 vellen van gekocht.

3 likes

Wou dat ik er wat van had. :wink:

2 likes

Ontving vanmiddag mijn @Ko-Banden bandje voor mijn Seiko SNJ023. Had na aanschaf een nieuw origineel bandje besteld, maar de kwaliteit daarvan was om te huilen. Gelukkig kon ik hier terecht voor een mooi bandje! Mijn lokale juwelier was ook erg gecharmeerd van het bandje, net als ik. Geel pas toevallig (of niet) ook nog erg mooi bij de gele accenten in de wijzerplaat.

9 likes

Tsjonge jonge, dat is fraai.
Ik heb deze snj023 ook gehad, dus er wordt hier zowieso een snaar geraaktā€¦
Heb hem destijds aan een forumgenoot verkocht, maar te weinig schakels voor verlenging van de metalen band voor de nieuwe eigenaar. Na vruchteloze zoekactie van ons beiden heeft hij de klok weer doorverkocht. Dit zou mijn exemplaar dus kunnen zijn, tenminste als jij hem gekocht hebt van een motorrijdende :sunglasses: forummer uit het Zuiden.

En nog een tribute to Koā€™s bandenwonderenā€¦

6 likes

Ik heb deze in Hilversum gekocht van een forum genoot die hem uit Aziƫ heeft gehaald. Dit is ook de SNJ023P2 die met leren band kwam. Kwaliteit van die band is alleen erg slecht en dit is veel mooier.

Dank voor het compliment. Ben er zelf ook happy mee.

1 like

Erg fraai geworden @Ko. Tnx

27 likes

Mooie band van Ko, Roggenleer :+1::+1:

7 likes

Gaaf bandje van Ko ontvangen! Let op de subtiele randjes :ok_hand: (klik en zoom)

9 likes

Is dat de primero?

Nog een trio Ko straps :ok_hand:t2:

14 likes

Jep.

13 likes

Ook hier weer een paar gave banden van Koning Ko

7 likes

Ik ben nu al een tijdje de trotse eigenaar van een Speedmaster Pro-loos a.k.a. FOiS.
Alleen vond ik het standaard Omega bandje nogalā€¦ standaard en een gesp sluiting totaal niet fijn.

Daarom ben ik in contact gekomen met @Ko-Banden voor een ā€œKOstom madeā€ bandje die geschikt is voor een Omega vouwluiting. Na wat wikken en wegen mbt leer, kleur en details (de opties zijn eindeloos) heb ik de bestelling gedaan.

Van de week kwam hij dan binnen en wat is het eindresultaat prachtig geworden als zeg ik het zelf.
Nogmaals bedankt Ko!

19 likes

Erg mooi!

1 like