Ko-Banden only

Ik had nog een oude riem die vanwege uitbreiding allang niet meer paste maar ik nooit heb weg willen gooien vanwege semi sentimentele redenen en simpelweg omdat het mooi stukje leer is/was.

@ko heeft weer een knap stukje werk afgeleverd! :+1:t3: :grinning:

17 likes

He is getting better and better :ok_hand:

2 likes

Prachtig!

1 like

Begrijp ik het goed dat hij jouw riem heeft gebruikt om een bandje voor jou te maken? Dat is nog eens een goed idee. Ik heb namelijk ook nog zo’n sentimentele riem liggen.

Dat staat er inderdaad :wink:

Of Ko met jouw riem uit de voeten kan weet ik natuurlijk niet, ik zou even contact met hem opnemen.

Mijn droom !!! Wat een mooi horloge, ik ga sparen.
Groet, bb

Terug gekomen van vakantie lag mijn strap van Ko op de mat. Gelijk maar even omgedaan natuurlijk. Ik ben er erg tevreden mee!

6 likes

Al een tijdje getwijfeld over de beste strap voor mijn Alpinist, totdat ik deze post van @Zulu tegenkwam:
Alpinist op canvas, tips?

Heb me tot @Ko-Banden gewend met het schaamteloze verzoek om deze ook voor mij te prepareren (sorry Zulu), en zie wat er vandaag binnenkwam:

Wat een Ko mbinatie, wat een kwaliteit…

7 likes

Schaamteloos! Is het stiksel zo licht van kleur of lijkt dat maar zo? Ik dacht dat de oorspronkelijke band donkerder stiksel had.
Maar hij kan hem prima hebben!

1 like

De kleur is in het echt wat donkerder dan op mijn foto, maar ik denk dat het een tintje lichter is dan die van jou (is wat lastig te zien op foto’s). Hoe dan ook, het staat prachtig bij de Alpinist plaat.

1 like

Een band besteld bij Ko voor mijn Speedmaster Tintin. Ik wilde graag een subtiel rood accent op de band, zodat het niet de aandacht af zou lijden van de fantastische wijzerplaat van de Tintin. In eerste instantie had Ko ervoor gekozen om er geen ‘brandweerrood’ stiksel in te doen maar een tint donkerder. Dat was helaas niet zo mooi als ik gehoopt had. Ik mocht de band terugsturen en Ko heeft het stiksel (kosteloos) vervangen door het prachtige rode wat er nu in zit. Wat een service en wat een vakwerk! De foto’s spreken voor zich…




29 likes

Fraaie band, zonder meer. Ik zou geloof ik voor wit stiksel hebben gekozen, rood leidt nogal af van de wijzerplaat

Ik zou zeggen… rood en wit stiksel afwisselend… dat zou echt cool zijn (technisch haalbaar ook vast wel als ik de KO kunstwerken zo bekijk… :wink:

1 like

Ik denk juist dat wit te aanwezig zou zijn. Om over

nog maar te zwijgen. Dat zou echt de aandacht van het horloge afleiden.

3 likes

Precies, zo laten, :+1: Veel draagplezier.

2 likes

Geen spierwit, dat zou ik ook niet doen. Zwart had ook gekund natuurlijk. Maar goed rood misstaat zeker niet.

1 like

Deze week binnengekregen voor mijn Seiko SRPC013:

Ben er dolgelukkig mee. Wat een mooie band is het geworden!

11 likes

Niet alleen mooi, maar de banden van Ko zijn ontzettend duurzaam. Heb die van mij al een aantal jaar en ziet er nog prima uit. :open_mouth:

1 like

Vandaag een Ko-bandje binnen gekregen nadat ik 'm het weekend spotte op Marktplaats. Super, hele mooie kwaliteit. Plaatje:

16 likes

Beste Ko, ik lees veel over de bandjes die je maakt. Is het mogelijk om er 1 te bestellen? Of hoe werkt dit precies? Overigens ben ik nieuw op dit forum