Ko-Banden only

Vandaag mijn eerste bandje binnengekregen van Ko! Een donkerbruine pilot 22/18 met deployant buckle.
Dat wordt shinen tijdens het kerstdiner… :wink:
@Ko-Banden bedankt voor je vakwerk!

Hier wat snelle foto’s:

Leuk detail is de Ko-stamp aan de binnenkant bij de lugs… Super!

6 likes

Het stempel moet een K in een O voorstellen. :wink:
Gelukkig goed aangekomen. Postnl nam wel de tijd deze keer. 6 dagen om te bezorgen! Zal van de kerst komen.

Veel draag plezier.

Ko

2 likes

Deze hier ook even posten. Ben zeer tevreden mooie kleuren, goede dikte, sluit erg mooi aan en lengte is ook spot on :ok_hand:t2:
Mvg. Bertjan

11 likes

5 likes

Prachtige aansluiting!!!
Dat is duidelijk minder fraai bij de HFLE2016, je volgende post.

1 like

In het echt is ie minder uitgesproken groen (fotofilter). Mooie groen suede Ko die de sandwich dial mooi naar voren laat komen. Me happy!

5 likes

11 likes
6 likes

IMO de mooiste Ko tot nu!

Ook mijn nu in restauratie zijnde datora

2 likes

Well…geen zin om een NA topic aan te maken. Tijdje terug op zoek geweest naar een echte bandenswapper. Budgettechnisch zat een Damasko DAxx er nog niet in, dus toen kwam ik een Glycine tegen. Mooie maat, korte en doorboorde lugs van 22mm dus geschikt voor meerdere klokjes. Prima :thumbsup:

Helaas kwam het horloge op een rubberband, en ik krijg rooie vlekken in mijn nek van rubber. Gesp eraf gehaald en toen contact gezocht met de legende. Hij blijft verbazen met zijn vakmanschap, en dat voor de hobby. Fits like a glove, bedankt Ko!

Grappig detail, het KO brandmerk.

14 likes

Speciaal voor de AT gemaakt:

4 likes

Ook op verzoek specifiek voor mijn Seiko Snow Monster:


14 likes

Mijn tweede Ko voor een Helson Shark Diver



8 likes

Ben een verschrikkelijke fotograaf, maar Ko’s banden zijn TOP!

1 like

De eerste van drie prachtige banden van Ko voor een Omega (stijl) sluiting. Hier een rallyband in distressed zwart. De kwaliteit is echt schitterend.

10 likes

De tweede in de serie: een geweldige hagendissenlederen band.

10 likes

Vandaag een donkerblauw leren band mogen ontvangen van Ko.
Staat mooi op mijn Speedy met een zwarte Omega vlindersluiting.

1 like

Nr. 1!

10 likes

En nummer drie, want mooi blauw is niet lelijk

6 likes