Ko-Banden only

Tja, wat moet ik nog toevoegen. Ko is een (eind)baas. Niets meer, niets minder.

Onderstaand een baseball strap die ik al heel lang op mijn verlanglijst had staan. Kwaliteit top, communicatie top, resultaat top, prijs top. Kortom, niet mijn eerste Ko band en ook zeker niet de laatste!
Dank Ko!

14 likes

Waar halen jullie de inspiratie vandaan voor zulke mooie straps? Stuur je wat plaatjes naar Ko of ā€¦ ?

Mijn 2e bandje van @Ko-Banden vandaag binnengekregen. Had eerder in dit topic een foto van @Robert gezien op zijn speedy en wilde graag eenzelfde voor de mijne. Wederom weer heel tevreden. Bedankt beide!

5 likes

Meestal haal ik de inspiratie van andere forumleden :slight_smile:
De baseball had ik eerder langs zien komen en toevallig had Ko weer een handschoen. Dus van het een kwam het ander.

2 likes

Vooruit, nog meer Ko.
Om onbegrijpelijke redenen draag ik de zwarte Ko nooit. Nooit gedragen, op 5 minuten na voor een wristshot. Zal 'm binnenkort eens ik het verkooptopic plaatsen. De grijze is overigens ook een grote favoriet :slight_smile:

7 likes

Weer een absoluut meesterwerkje van @Ko-Banden mogen ontvangen, dit keer voor mijn Staudt.

19 likes

Croco op de Zodiac Zodia-Chron:

Erg fraai vind ik zelf!

7 likes

In afwachting van de nieuwe Ko deze nog maar eens erop. Mooi!!

8 likes

Ook maar eens een paar KOā€™tjes besteld naar aanleiding van al die goede referenties. Nou, daar is niets van gelogen.

De twee:

3 likes

De nieuwe Ko. Top bandje!

5 likes

Heel erg blij met mā€™n nieuwe Ko!

6 likes

Deze vandaag binnengekregen. Top als altijd!

12 likes

Ook vandaag deze op de mat. Mat zwart met een subtiele donkerblauwe binnenkant.

18 likes

Supercomfortabel en fraai op dit duikertje!

6 likes

Van schoonheid zo je horloge op de grond laten vallen? :wink:

1 like

Zo af en toe maak ik een uitstapje, maar bij @Ko-Banden kom ik altijd weer terug!

Ko, bedankt weer!

15 likes

Op de originele vouwsluiting. Perfect gelukt!

25 likes

Prachtige combi!!!

2 likes

Wat een geweldig mooie Zenith. En ik vond die 000 al zo mooi :heart_eyes:

2 likes

Eens! Heel erg goed :ok_hand:

1 like