Ko-Banden only

Zo niet verkeerd hoor. Kreeg zelf net deze van de eind baas binnen. Nog geen tijd gehad op de BB te zetten.

4 likes

Dank, ik vind hem ook heel erg goed gelukt en @Ko-Banden heeft hem zo gemaakt dat de originele vouwsluiting perfect past!!

2 likes

Als de bandenbaas iets kan maken zodat de BB echt op leer kan dan buig ik nog dieper. Persoonlijk vind ik dat de BB , to put it mildly, minder geschikt is voor leren banden en op staal moet. Just my 2 cents

Hij staat op het moment op staal en ik zelf vind dit ook de mooiste optie hoor. Echter wissel ik graag eens en de verschillende Ko’s die ik hier nu heb liggen kan ik dan wel heel goed pruimen hoor :wink:

1 like

Bij die foto met de verstappen achtergrond, ik weet niet of u zich er van bewust bent maar dat is volgens mij de half broer van jos verstappen en niet max of jos :stuck_out_tongue: (puur uit nieuwschierigheid)

Het blauw suède bevalt me prima.


Zit alweer te denken aan de volgende.

19 likes

Denk het niet … Nee, ik weet wel zeker van niet.

Danillo bedoel je toch?

Jos heeft blauwe ogen :wink:.

die meende ik er dus ook in te herkennen :stuck_out_tongue_winking_eye:

16 likes


10 likes

Fantastische bandjes voor fantastische klokjes! Hulde! Strapheaven :slight_smile:

1 like

Nog een erg tevreden nieuwe Ko klant hier :slight_smile:

7 likes


7 likes

Gisteren dit bandje van Ko ontvangen. Draagt lekker en ziet er top uit! Wat wil je nog meer?

4 likes

1 like

Mooie donkerblauwe Ko koeienleder band aan m’n, zojuist als n.a. voorgestelde maar al paar maanden in bezit, Sinn met originele gespsluiting en mooi bijpassend stiksel.

Grt. Marco

11 likes

En weer wat onderweg in 21 mm

15 likes

Ik mag eindelijk ook meedoen:

5 likes

Vergeten te posten maar bij deze mijn laatste Ko.

Heb weer een 20mm incoming ergens de komende weken :slight_smile: wat een baas is het die Ko

12 likes

Mijn eerste ervaring met Ko en meteen een klapper.
Dat ik dit nooit eerder heb gedaan.

Matching straps & watches.

*edit; laatste foto’s in vol kunstlicht, doet het geen recht.

19 likes