Komt de gekte tot een einde?

Hallo zeg Schoen, je weet toch nog wel dat ik de mazzelaar ben :wink:

Maar die zou ik ook laten liggen net zoals de Air King of de explorer II, blijft een kwestie van smaak. Dus die mogen jullie waar dan ook wegkapen voor mij als jullie maar die ene laten liggen voor mij. Jawel dat gunnen jullie mij wel, ben zo’n aardige kerel toch :innocent:

Dus jij kent dat straatje ook, niet doorvertellen he :rofl:

1 like

Sinds wanneer heb jij een 36mm DJ op oyster ?!

1 like

de nieuwe atrking mag je best voor me meenemen :wink:

1 like

Zou echt niet weten wat voor horloge dat is die atrking :wink:, als ik een air king zou tegen komen of een explorer zou ik dat best voor een ander mee willen nemen tegen de listprijs. Maar ja, wie garandeert mij dat die hem overneemt?

hahaha idd tikfoutje,kan natuurlijk niet voor andere praten maar als ik iemand zou vragen om een horloge dan zou ik hem ook afnemen als die hem zou krijgen

1 like

Ik beloof je als ze alleen de Air King hebben, neem ik hem voor je mee. Wel een bloemetje voor mijn vrouw dan want die sleep ik overal mee naartoe :smiley:

uiteraard komt helemaal goed :+1:

1 like

Neem aan, alleen tegen listprijs dus niet via een GD? Ik hoef er geen dub op te verdienen, dus als je geluk hebt???

nee idd alleen tegen list

1 like

top :+1:

1 like

@fredpanarai1 Ik weet niet of je het idee heb maar we zoeken echt geen troonopvolger voor RLC.

4 likes

@Herman-JR, ik weet niet waar je het over hebt? Maar op deze manier maak je echt geen vrienden. Zeg niets verkeerd en doe niets verkeerd. Dus waarom je mij met wie dan vergelijkt slaat echt nergens op!!!

Klopt, we willen de oude terug! :wink:

2 likes

Ik zal het een overwegen of ik van mening kan veranderen als ik vanmiddag 15 bier op heb :nerd_face:

@Nico ben je al terug op aarde?

1 like

Bliksem Herman dat ga ik niet redden vandaag. Wens je een prettige wedstrijd :beers:

Zeker wel, zit reeds voor de buis voor een heerlijke etappe in de Giro vandaag.

Hapje drankje, beter word het niet. Tot zo plaagmeneertje.

2 likes

Wat een gekke grafiek van de Rolex prijzen :face_with_monocle:

6 likes

Lijkt meer op een crypto grafiek. :sweat_smile:

2 likes

Kan iemand mij helpen?

Ik zoek een site waar ik de afgeprijsde rolexen kan vinden.

7 likes

:grin:, dat wordt keuze stress :rofl: 3 voor de prijs van 1

1 like