Komt de gekte tot een einde?

Als je dan toch de regels erbij haalt, lees ze dan helemaal.

2 likes

Zou deze site proberen, veel in de sale :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Niet bij nagedacht, tijd geleden dat ik al die regels gelezen heb, maar is verwijdert. Bedankt Henk, zo helpen we elkaar :+1:

Niets persoonlijk hoor, maar je zegt het goed: laten liggen.

Als men eender welke Rolex koopt gewoon omdat er eentje beschikbaar is, dan hoop ik dat het voor de doorverkoop is. Trieste zaak als de gekte zo ver gaat dat mensen lelijke horloges gaan willen dragen omdat ze schaars zijn.

Een beetje te vergelijken met al die MoonSwatch hypetreiners die eigenlijk Uranus willen maar dan maar settelen voor een Pluto want die was er toevallig en “sjah…die kans kon ik niet laten liggen”.

4 likes

wat voor de één lelijk is, is voor de ander mooi.

+/- de laatste 60 berichten doorgeworsteld, maar wat een gezever zeg.

‘Ik ga op vakantie en ga een paar Rolexen ophalen tegen listprijs…’ Tuurlijk, keep on dreaming.

Of koop je alleen dames modellen?

8 likes

Heb je jouw bestelling nog niet doorgegeven ofzo? Ferry neemt voor heel HF Rolexen mee😀

4 likes

:rofl::rofl::rofl:

Mijn vriendin heeft al een Rolex

5 likes

Nog wensen RKJ, maar bij jou vraag ik wel een voorschotje :rofl: :rofl:

1 like

Dat moet je sowieso doen vind ik. :v: Straks neem je allemaal Rolexen mee en hoeven ze ze opeens niet meer. Dan zit je ermee. :neutral_face:

1 like

Dus… is m’n 124060 al 20k waard?

1 like

Ja Patrick, zit wat in :wink: wat moet ik dan met al die Rolexen, raak je aan de straatstenen niet kwijt. Heb al 150 aanvragen, ga toch maar voorschotjes vragen :rofl: :rofl:. Valt eigenlijk toch nog wel mee, 150 van de 25000 leden :grin:

1 like

Serieus?

1 like

Mwa…

Maar een leuke deal met een Zenith of JLC kan best hoor :wink:

2 likes

Misschien binnen 8 jaar, als ik de 224060 koop 🥹

3 likes

:+1:t2::wink:

Heb je een 16570 toevallig. :sunglasses:

De iets nieuwere 216570 wel

1 like

Die is mij te groot en het verschil met een 116610 te klein qua prijs. Zou op zich wel willen downgraden als er iets goeds voor terug komt én er een navenant verschil in waarde is. Maat dat is best lastig. Want al die prijzen naar elkaar toe en dan is de Sub gewoon de beste Rolex voor zijn geld IMHO.

4 likes

FTFY

Nog es de Pepsi Schuffle ?

Geduld

1 like