Komt er een nieuwe Rolex Submariner in 2020 op Baselworld?

Hallo allemaal,

Met Baselworld in het verschiet kan het speculeren over nieuwe modellen weer beginnen. Er zijn geruchten dat Rolex een nieuwe Submariner gaat uitbrengen. De huidige Submariner is er nog maar 9 jaar. De vorige keer zat er maar liefst 21 jaar tussen de update. Maar wellicht in huidige tijden waar Omega hard aan de weg timmert met METAS Master Chronometer horloges moet Rolex wellicht ook innoveren. Wat denken jullie? Gaat er een nieuwe Submariner in 2020 op Baselworld komen? En zo ja wat voor veranderingen denk/hoop je op? Ik ben benieuwd naar jullie ideeën.

MvG Ralph

Coke?

2 likes

Nee. Is 2023 niet het 70-jarig bestaan van de sub? Lijkt mij een beter moment.

2 likes

Wat een poppenkast dat Baselworld en de kleine insignificante veranderingen op mini details bij Rolexen, tja dan zie je maar dat het een Hype is :stuck_out_tongue:
Het is al lang geen vrije wil meer dat we Rolex ambiëren, maar het is er slinks ingeslopen. Best eng eigenlijk! Ja ik ben er ook gevoelig voor.

Voeger toen ik nog ‘objectief’ was (en nog niet zo in de horloges zat) vond ik de sportmodellen spuuglelijk. Nu hunker ik er naar door hun schaarste model. Puur Ego.

3 likes

Laten we het hopen. Een moderne Sub, met slanke lugs. Daar kan ik wel wat mee.

1 like

En dan ontwerpen ze vast weer een ander detail waar iedereen over kan zeuren :smile:
#114060fatman

1 like

Ze hebben begin 2017 een patent vastgelegd waarin een lumed bezel van een Seadweller op de drawings te zien was, dus de kans bestaat dat er lumed bezels aankomen. :sunglasses:

Nu al? Eerst koffie graag

4 likes

Een 7up uitvoering :joy:

1 like

Wat versta jij onder innovatie?

Gewoon, het nieuwe binnenwerkje waarschijnlijk die al gebruikt wordt in de DJ. ?

1 like

1 ding is zeker:
Niet te koop.

4 likes

Lekker

2 likes

Door de crisis, gebarsten bubbel en extra productie weer volop in de vitrines bij de AD… Lees het HF er maar eens op na. :wink:

1 like

Denk dat ze eerst met edelmetaal komen,
En dan de stalen,
Hebben ze ook met andere Modelen gedaan…

1 like

Nieuwe witgouden sub met groene wijzerplaat
Wil ik die

1 like

ja

Oeps verkeerde forum :grin:

1 like

Ja dat klopt. Ik werd al gebeld door mijn favo AD of ze er een paar apart moesten houden, 20% onder list omdat de bubble waa gebarsten.
Ik denk jij weet dit allemaal al dus ik zei maar niks.
Er werd mij ook een stale Daytona en een stalen Skydweller met blauwe dial aangeboden, maar het is niet wat ik zoek dus heb het maar gelaten voor wat het is.

1 like

Echt waar? Mij boden ze slechts 10% korting! :slightly_frowning_face: