Kopen op Chrono24: welke landen bekijk jij?

Dag!

Wanneer jij op chrono24 snuffelt, welke landen bekijk jij dan? Ik normaal gesproken NL, BE en DE.

Ben benieuwd of ik mn range iets ‘kan’ vergroten gezien betrouwbaarheid. Italianen vertrouw ik bij voorbaat niet haha!

Perdono?:face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Chrono24 werkt gratis met trusted checkout (derdenrekening) en betaalt de verkoper pas als jij alles in goede orde en naar tevredenheid hebt ontvangen. Dus ik kijk in heel Europa. Italië kun je prima kopen trouwens maar ik zou ver weg blijven van vintage (Rolex). Alle nieuwe horloges zijn in principe goed lijkt mij.

(zeker na de gezellige ervaring op Uhrforum is trusted checkout wel een fijne gedachte) :sunglasses:

9 likes

Ik kijk ook altijd in de UK, soms ook in Frankrijk, Oostenrijk en de Scandinavische landen.

1 like

Eigenlijk alleen holland, lekker nationalistisch :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

1 like

Tja, dan laat je veel kansen liggen!

Probeer limburg ook eens.:sunglasses:

9 likes

Enkel Europese Unie ivm eventuele verrassingen op importheffingen en BTW

5 likes

Tuurlijk limburg ook !!!

1 like

Bij de courante modellen alleen NL, BE en DE omdat het aanbod dan al groot genoeg is. Wordt het wat exotischer dan ook UK, Oostenrijk, SE, DK en IT (voor Pluswatch waarover ik nog nooit iets negatiefs heb gehoord terwijl ze een grote speler zijn, de rest aldaar negeer ik).

1 like

Ach kansen zat :grin:

Ik zoek binnen de gehele EU + Monaco.
Verder ook Zwitserland omdat ik via vrienden die daar wonen de invoerrechten kan omzeilen. :sunglasses:

Verder kijk ik vooral naar de beoordeling van de verkoper en specifiek het aantal verkochte horloges via Chrono en het aantal reviews.

provinciaal bedoel je? :slight_smile:

2 likes

Bij voorkeur binnen de EU omdat er dan geen invoerperikelen zijn. Geen enkel probleem met Italië, persoonlijk prima ervaringen mee.

1 like

Oris uit Spanje gehaald, met trusted checkout. Prima bevallen!

Ook :grin::grin::grin::grin:

Ik ook meerdere keren uit Italië. Nog nooit issues gehad.

1 like

Meestal de gehele EU en Europese landen die daar niet binnen vallen. Alleen maar goede ervaringen.
Horloges uit het VK, Italië, Monaco en Estland gekocht. Ging altijd goed met trusted checkout.

Ik kijk altijd wel naar de reputatie van verkopers op chrono24. Zolang die goed is: no problemo.

Same here!

1 like

Ik heb voor het eerst een aanschaf gedaan via chrono… de verkkoper heeft btest een heel aantal en heeft erg goede beoordelingen.

Maar ik ga hem ernstig laag beoordelen. Trage tot geen reactie over de mail. Al 2weken aan het wachten op het horloge… het werd allemaal traag tot stil na de betaling.

Ik ben benieuwd.
Ben niet van het internet kopen en al helemaal niet van over de grens kopen… nu 1x gedaan en meteen weer genezen… bah

2 likes