Kurono "森:mori" by Hajime Asaoka : Unieke kans!

Te koop :

Merk en model: Kurono “森:mori” by Hajime Asaoka (anniversary 288pcs limited)

Diameter: 37mm
Leeftijd: 07/12/2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 07/12/2020
Factuur en/of certificaat:
-Factuur op aanvraag
-Certificaat kan via Kurono’s blockchain initiatief, enkel op aanvraag. Meer info: https://kuronotokyo.com/pages/blockchain

Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja, full set

Verzendkosten of afgehaald: 60EUR DHL EXPRESS verzekerd of op te halen regio Gent/Zaventem/Brussel in België

Conditie (krassen, werking etc): LNIB, enkele keren om de pols maar geen significante gebruiksporen, achterkant nog gestickered. Enkel het leren bandje heeft gebruiksporen door langdurig te zitten op horlogekussen in de doos.

Soort uurwerk en kaliber: Miyota 90S5, 28800bph , 40 uren reserve

Vraagprijs: 4700 EUR vast, veruit goedkoopste prijs binnenin EU.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag)

Prachtige Mori te koop, needs no introduction waarom deze horloge voorbije jaar heel vaak voorbij kwam op verschillende media’s. Ik heb vandaag net de Baltic MR01 binnengekregen dus er mag weer een “indie microbrand” weg in de collectie. Horloge draagt zeer fijn op de pols, kleur is heel dynamisch van lichtblauw tot diepgroen.

36 likes

Up!

1 like

up