Leandri

Net terug uit Italie en van mijn aanstaande een Leandri kado gekregen. In de winkel in Cattolica was ik dit jaar de 3e Nederlander die daar een Leandri kocht. Een heerlijk echt Italiaans horloge!!

Wij willen foto’s zien :smiley:

Ruud

Hi Michael,

Vandaag voor het eerst gezien, dat er een horloge formum bestaat…

Ik ben vorig jaar in Bellaria geweest en heb ook Cattolica bezocht. Heb daar toen een mooie zwarte Leandri (zie de Leandri Site, model 3060) gezien. Echter toen ik deze wilde kopen, was deze net verkocht… Ik hevig teleurgesteld, echter na een bezoekje aan Venetie… toch nog gevonden en gekocht… een perfect mooi horloge, waar ik heel veel reacties op ontvang.

In Nederland is volgens mij alleen maar een importeur in Amstelveen, die deze horloges importeert.

Groeten,

Tako

Heh. Cattolica. Daar heb ik ooit m’n 1e horloge gekregen, toen ik ergens ‘onderaan’ op de lagere school zat.

Een orange Timex duiker :wink:

Tako, welkom op het forum.

Mischien leuk als je wat foto’s plaatst van deze Italiaanse klok:)

Ik heb ze nog niet in de winkel gezien in Nederland, de mijne heb ik op Curacao gekocht een 3060 Chronograph met witte wijzerplaat, best wel een net ding. foto is wat wazig, but you get the point. http://www.xs4all.nl/~wastafus/Photo-0059.jpg