Leer op een Oris Aquis: wat vinden we er van?

Ik speel met de gedachte om een custom made lederen band voor mijn Aquis te laten fabriceren. Ben ik een totale malloot om dat te willen of vinden jullie onderstaande voorbeelden er ook wel aardig uitzien?

Hoor het graag!

4 likes

De bovenste vind ik een zeer geslaagde combi!

1 like

Zowel de stalen als rubberen band zijn uitstekend, dus snap de behoefte echt niet. De bovenste kan nog, maar leer en duiker is eigenlijk gewoon een no-go.

2 likes

Nee joh :wink: Leer en duiker is cool!

2 likes

Mooi, vooral die tweede :grinning: Kwestie van smaak en als jij het mooi vindt, gewoon doen.

Niks verkeerd aan en vind de croco wel heel vet staan.

Ik zeg doen! staat goed :thumbsup:

De stalen band is super. De rubberen word ik niet zo warm van vanwege de gigantische merknaam.

1 like

Ik weet dat Rich (Toshi straps) meerdere van dit soort custom banden heeft gemaakt

2 likes

Zwart op zwart is mooi, maar die croco ziet er niet uit wat mij betreft

Aquis komt beste uit de verf op de originele banden

3 likes

Die gelige struisvogelpoot is echt top imo :+1:

D’r zitten best wat mooie varianten tussen; go for it!

Ik vind de rubberen band super en bijzonder comfortabel. De stalen band vind ik noet heel mooi op de Aquis…

Leer? Mwah… Kan soms miss mooi zijn (foto 1 wel leuk) maar ik zou hem lekker op rubber dragen (doe ik ook met de mijne haha).

De zwarte band geeft een mooie combinatie.
De bruine band is wat mij betreft te dik.
Ik denk dat het heel mooi kan staan, maar het komt wel heel nauw.
Deze is ook goed gelukt.

2 likes

Ik ben er niet weg van… Maar belangrijker Is dat je het zelf mooi vind.

De meningen zijn verdeeld… Ik ga er eens rustig over nadenken onder het genot van een bodempje Ardbeg.

Leer staat zeker goed op de aquis.
Ik ben wel benieuwd war de prijs daar van is als je er 1 laat maken.
Om een rubberband aan de schaffen is wel erg prijzig

De eerste is geslaagd! Maar jij “moet” er het meest naar kijken he.

Tweede foto top.

Vind het prima kunnen!

Sowieso gecharmeerd van de Aquis. Sterker nog, twijfel er aan om wellicht mijn LLD no date ervoor het veld te laten ruimen.