Lekkerste Rolex van huidige collectie (2020)

• Submariner
  • GMT
  • Datejust
  • Daytona
  • Daydate
  • Yacht Master
  • Explorer
  • Explorer II
  • Oyster Perpetual
  • Sky Dweller
  • Milgauss
  • Sea Dweller
  • Overig

0 stemmers

Wat is de lekkerste Rolex van de huidige collectie? Graag na het stemmen ook even specificeren door te posten!

Ik kwam een vergelijkbare poll elders tegen, en werd benieuwd naar onze regionale smaak. Graag kiezen welke het mooiste is en niet kijken naar de samenstelling van je eigen collectie en de prijs. Het lijkt mij leuk om volgend jaar weer te kijken om te zien of de populariteit van bepaalde modellen veranderd.

Mijn stem gaat naar de GMT, de BLRO. Wel moet ik zeggen dat het een close call is met de rosegouden Daytona op oysterflex, en ook OP41 silver dial komt aardig in de buurt!

3 likes

Mijn stem gaat hier naartoe!

12 likes

Date just rose is gaaf maar two tone gold is tog wel de king voor de beginners

Ik denk dat ik altijd vintage blijf kopen, maar dit vind ik de mooiste moderne op dit moment.

Het spreekt tenminste. Met een moderne Sub ben je zo’n muurbloem.

13 likes

Afgelopen jaar was ik helemaal weg van de DJ 41 staal rose met bruine plaat. Maar op een of andere manier is dat nu een beetje weg. Nog steeds wel tof horloge hoor!

:drooling_face:

11 likes

Ja deze is ook echt lekker! Ik zit er ook aan te denken om hem te kopen.

2 likes

Daytona.

Alle andere muv een dj zijn te lomp. Helaas.

Wat niet wil zeggen dat ze niet mooi zijn. Maar je vroeg om de Mooiste.

Doen! Die NA zou ik graag tegemoet zien.

1 like

Dit is voor mij toch wel een topper! Zou mooi zijn er ooit eens een te bezitten :blush:

9 likes

Voor mij ook in de vernieuwde collectie de winnaar.

8 likes

Ja dat is het ook geel goud blijfd leuk rose gaat uit eindelijk vervelen hellaas

Volgens mij ben je wel de Air-King 116900 vergeten… die heeft ook zijn geliefde fans… stiekem mis ik hem soms wel een beetje… Maar de Yacht-Master stilt de pijn prima :see_no_evil:

Oh die staat natuurlijk bij overig? :joy:

4 likes

SUb en liefst de groene versie.

Air-king mag niet mee doen? Niet dat deze zou meedoen in de top drie, maar toch :+1:

Aangevuld : bij overige natuurlijk…

1 like

Haha ja klopt, valt onder overig. Tof horloge hoor! Maar ik kon mij gewoon niet voorstellen dat iemand de air king of een Cellini boven de andere modellen als favoriet zou kiezen. :sweat_smile:

:astonished:
Serieus?

Voor mij liever wat balans en een beetje ‘under the radar’:

afbeelding

8 likes

Toch wel een flater om dan zelf even te beslissen deze modellen niet op te nemen… :thinking:

afbeelding

8 likes

Als je aan vergelijkende statistiek wilt doen, doe het dan meteen goed

Je hebt gelijk. Misschien moet ik maar een video maken en publiekelijk excuses maken.

5 likes