Léon Martens in Maastricht

Ben van plan over enkele dagen een kijkje te gaan nemen bij Léon Martens in Maastricht. Hij is officiële dealer van verschillende gerenomeerde merken en op de foto’s lijkt het me een schitterende zaak.

Kan iemand me vertellen hoe je er ontvangen wordt? Ben zelf van België en de officiële dealers daar zijn dikwijls niet erg vriendelijk en nogal opdringerig. Ik hoop dat ik bij hem in alle rust horloges kan bekijken en vergelijken.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

In alle rust kan je daar alles passen wat je hartje (zeg maar hart) lust.
En dit met de hulp van niet opdringerige zeer bekwame vakmensen, en meestal voor horloges, gesteund door mr. Martens of de horlogemaker zelf.

Zoals het hoort in Maastricht: Gastvrij, deskundig en beleefd! En vooral heeeele mooie horloges!

hcp (import Limburger)

Vandaag langsgeweest om te kijken naar Chronoswiss en Omega. Heel andere stijl, ik weet het :slight_smile:
Schitterende service en helemaal niet opdringerig (tu)
Ook altijd bewaking in de winkel, geeft wel iets extra cachet vind ik. Net of je uitverkoren bent om tot een zeer selecte kring te horen :slight_smile: .

Aanrader deze zaak!

Ik heb helaas niet zo’n goede ervaringen. Ik bracht zo’n 1,5 jaar gelden een gouden Tissot seven star(gekocht bij Martens) die niet meer zo goed liep naar deze zaak. Er zou een heleboel aan mis zijn (onderdelen moesten worden vervangen) geschatte kosten 200 euro. Ik heb dat toen niet gedaan en heb bij een andere zaak in Maastricht Scorpione het horloge gebracht. Daar concludeerde men dat het horloge alleen moest worden schoongemaakt. Kosten 50 euro.
Nu loopt het horloge alweer 1,5 jaar naar volle tevredenheid.
Alexis