Limited 2006

Ben een tijdje niet meer op het forum geweest. Lees nu dat de limited 2006 reeds in juni bekend was en binnen een maand was uitverkocht. Wat een teleurstelling!!!

Ben bezitter van 2004/22 en 2005/22 en wilde deze traditie eigenlijk voortzetten. Kan mij herinneren dat Henrik vorig jaar de “vaste kopers” een persoonlijk bericht stuurde om hen te informeren over de nieuwe limited.

Jammer dat deze “VIP-behandeling” er dit jaar niet in zat. Gebeurt dit alleen als er niet voldoende animo is om de limited te realiseren??

Om te zeggen dat ik me belazerd voel is teveel gezegd, maar ben hier niet blij mee!!!

Bert

Volgens mij was het niet zo dat iemand een mailtje kreeg toen de limited bekent was, maar diegenen die eerder mee hadden gedaan hadden wel het privilege recht op hun nummer…

Groet,

Geert T.

2003/07, 2004/07, 2005/07

Ik heb er al wat moeite voor gedaan maar tot nu toe zonder reultaat. Ik ben wat later bekend geworden met dit forum en lees regelmatig over deze limited. Ik kan mij er geen beeld bij vormen en dat vind ik frusterend. Wie kan een foto plaatsen?

Heb er veel over gelezen maar ook nog niet gezien,foto zal leuk zijn

je kunt een foto krijgen als je een mail stuurt naar henrik , er was een probleem met de fabriekant , die wilde niet dat de klok met foto op het forum aangeboden zou worden.
zo iets zat het in elkaar, de foto heeft er nl wel een dag op gestaan.

In opdracht van de leverancier/ fabrikant is de limited “low profile” in de (horlogeforum) markt gezet. Dit kan
o.a. de reden zijn geweest dat Bert deze heeft gemist. Schat in dat de LTD 2006 vanaf juni op dit forum heeft
gestaan, teleurstelling blijft begrijpelijk. Geloof wel dat Henrik alleen maar moeite heeft gedaan om de aantallen
te halen en niet express geen mail heeft verzonden naar eerdere deelnemers.

Er zijn en mogen ook geen afbeelden van worden getoond. Tot nu toe heeft iedereen zich daar keurig aan
gehouden, waarvan acte.

groeten
Loek

het is wel een uniek horloge voor dat bedrag, alleen vind ik hem zelf niet mooi :frowning: had anders graag mee gedaan.

Ik heb een aantal (net zoals vorig jaar) horloges gekocht, dit puur
omdat we zo de horloges eerder konden bestellen.
Als iemand echt nog interesse heeft in een horloge, mail me dan op [wegens groot succes verwijdert ; )]
De prijs blijft hetzelfde hoor :slight_smile: ik hoef hier niets aan te verdienen.
Ik kan je misschien niet meteen terugmailen zit namelijk op het eiland Kos tot eind augustus!

Groeten Jorgen

Op verzoek van Jörgen

Ik heb Henrik al een tijd gelden gevraagd via PM om mij een foto te doen toekomen…Ik was ook wel benieuwd naar wat beelden.

Helaas…(nog) geen reactie gekregen. Heeft iemand anders een foto?

Bert, ik heb Jörgen net een mailtje gestuurd om te kijken of we nummer 22 weer voor je kunnen regelen, ik laat het je nog weten. Er was vanzelfsprekend geen kwade wil, ik heb er niet aan gedacht iedereen die in het verleden een limited heeft gekocht te mailen en dat sommige mensen blijkbaar ruim een maand niet op het forum komen… aan die mogelijkheid had ik niet gedacht :smiley:
Je hoort het nog wel van me.

Dank Henrik. Ik heb het horloge nog niet gezien. Zou je mij een foto en gegevens willen mailen?

Alvast dank,
Bert

Je hebt mail.

Dank, Henrik.

Supergaaf model hebben jullie gekozen. Ik vind de 2006 echter te prominent aanwezig en met pijn in het hart ga ik toch afzien van deelname.

Na 2006 is het horloge gedateerd was de eerste reactie van mijn dochter.

Toch bedankt dat ik nog kans kreeg alsnog mee te doen. Leg het geld opzij voor de Ltd 2007.

Bert

Bert

En daar maak je dan al die ophef voor? :smiley: