Linkpagina

beste forummers,

Ik ben zojuist een webpagina begonnen waarin ik alleen interessante links wil plaatsen over horloges. Het moet een soort algemene link pagina worden waarin mensen zich snel wegwijs kunnen vinden. Ik ben daarom erg benieuwd wat jullie ervan denken en e.v.t. moet worden toegevoegd.

Mijn dank ik groot, groetjes,

Michael

Handig zo’n site. Keep up the good work

leveranciers van horlogebanden

Aders gewoon mod worden van horlogeinfo.nl?

Beste Michael,

Ziet er nu al heel goed verzorgd uit, dit kan zomaar een mooie, goed gevulde ‘know it all’-website worden als we hier allemaal wat aan bijdragen, wat je via de Suggest-buttons faciliteert. Veel succes met de uitbouw van deze site!

Vriendelijke groeten,

Ziet er leuk uit (tu)

Misschien een overzicht van horlogefora?

Profesionele site. ziet er goed uit.
je zou een link naar alle merken kunnen doen. Zoals op horloge.info, alleen heeft die lang niet alle merken er tussen staan.

bedankt voor jullie positieve feedback! De bedoeling is dat de bezoekers de content bepalen, natuurlijk wel met een eigen persoonlijke twist. De links met de meeste clicks komen bovenaan te staan. Ik heb alweer het een en ander toegevoegd zoals horloge bandjes e.d. Als jullie nog mooie links hebben naar leuke content of goeie online winkels, info e.d. is dat meer dan welkom. Jullie kunnen dit via de ‘suggest’ knop op de pagina zelf ook doen.

groeten