List en bedrog

Dit soort mail krijg ik dus geregeld, mischien meer mensen die hier last van hebben, het komt van een e-mail adres helmann alvarado@yahoo.com met subject rolex watches under 199,99 dollar.

Vooral het eerste zinnetje vind ik geinig "Who can resist a 24kt. white gold Rolex watch surrounded in stainless steal"
als ik dat vrij vertaal zegt deze persoon 24 karaat gouden rolex omgeven in roestvrij staal schrijft hij staal ook nog verkeerd op.

Dat dit soort gasten nog wat verkopen ook.

Who can resist a 24kt. white gold Rolex watch surrounded in stainless steal? The high profile jewelry you’re looking for at the lowest prices in the nation!

CLICK HERE and choose from our collection of Rolex watches.
From: alvarado@yahoo.com Bcc: Return-Path: alvarado@yahoo.com Message-ID: X-OriginalArrivalTime: 01 May 2005 10:36:30.0031 (UTC) FILETIME=[A2BCC5F0:01C54E39]

Ik krijg dit soort mails ook wel eens. Het zal helaas wel lucratief zijn…
Laatst kwam een kennis naar me toe die weet dat ik horloge"freak" ben. Had een Breitling Bentley. ‘Mooi he?’ vroeg hij. ‘Ja’ zeg ik, ‘maar wel jammer dat ie niet echt is’. Dat wist hij natuurlijk zelf ook (voor 120 euro krijg je geen echte) ‘Maar als ik mij dit horloge zou kunnen veroorloven zou ik ook in een Bentley rijden! Hahahaha’.
Tja.