Local-time

Vandaag mijn Rolex GMT 116710BLNR van een jaar oud opgehaald bij Danny.

De aankoopprocedure is duidelijk: op verzoek krijg je extra foto’s om het horloge goed te kunnen beoordelen (voor zover mogelijk natuurlijk), prijs en inruil (indien van toepassing) wordt ook van te voren besproken, legitimatie van te voren verplicht. Kortom, Danny wil van te voren zoveel mogelijk duidelijkheid, voor beide partijen. Voldoet het horloge bij het ophalen alsnog niet aan de verwachtingen, mag van de koop worden afgezien.

De snelheid van reageren en wijze van beantwoorden was steeds prima en vriendelijk, ook nadat ik vlot van de Daytona doorschakelde naar de GMT. “Dat hoor er allemaal bij” aldus Danny.

Kortom: een prettige kennismaking en -aankoopervaring bij Danny! Danny is ook een echte liefhebber die van z’n hobby zijn werk heeft gemaakt en daardoor nu de zakelijkheid ook niet uit het oog verliest.

Leuk te zien dat ik alweer zaken heb gedaan met een BMW liefhebber. Trekken we elkaar aan of zo…?

Grt. Marco

5 likes

Congrats !! Ook een prima ervaring met Danny. Top !

2 likes

Leuk om te lezen. Jij ook bedankt voor het prettige contact Marco.

Hele goede ervaring gehad met Danny met aanschaf van Sub no-date

1 like

Hi Jesper✌🏻

Excuus voor mijn late reactie, maar ik ben hier niet zo actief​:open_mouth::nerd_face:.
Bedankt voor jouw review, het prettige contact en jouw bezoek/aanschaf.
Veel draagplezier gewenst en de groeten aan je broer😀.

Groet,
Danny

1 like

Vorig jaar een Rolex 116660 ingeruild en een 116600 gekocht van Danny (@LocalTime).

Aardige kerel, fijn contact en goede deal! Een aanrader wat mij betreft!

1 like

Leuk, thanks!:+1:t2:

1 like

Ik heb vanochtend mijn Explorer 114270 bij Danny opgehaald. Ik kan de positieve verhalen hierboven alleen maar bevestigen!
Goede, heldere, en vlotte communicatie en een zeer prettig contact!

1 like

Dank je Gijsbertjan!
Leuk om je te ontmoeten en jij bedankt voor het leuke contact en jouw bezoek.
Veel plezier met die mooie Explorer en een prettig weekend.

1 like

Ok :slight_smile:

1 like

joe

1 like

Bij Danny een horloge gekocht.

Eerst vrij veel mailcontact gehad, het voelde direct goed en met name betrouwbaar. Uiteraard had ik al op HF en Rolexforum gekeken naar reacties van andere aangezien ik niet eerder wat bij hem had gekocht.

Afgesproken op zijn kantoor en hier rustig alles doorgenomen onder genot van een bakje koffie en tot een deal gekomen. Verder nog wat leuke horloge verhalen en feitjes besproken.

Heel vriendelijke en rustig persoon, echt een aanrader.

1 like

Dank voor je leuke reactie en vriendelijke woorden…top!:clap:t2::+1:t2:

Recent een perfecte Rolex gekocht bij @LocalTime. Nette en snelle communicatie, ook buiten kantooruren, daarnaast veel en vooral eerlijke info over het horloge. Vertrouwen is goed maar controle is beter, maar Danny is helemaal te vertrouwen. Origineel is bij hem ook echt zoals het horloge uit de fabriek kwam en dat zegt veel!

Erg fijn zaken te doen en aangezien je veel moois hebt liggen wellicht tot in de toekomst!

1 like

Dank Martijn✌🏻…en wellicht tot ziens👍🏻.

1 like

Vandaag samen met een maat (niet op HF) een Datejust gekocht voor hem. Prima deal, goede communicatie en tijdens de overdracht nog even gezellig gesproken. Alles zoals het heurt.

Aanrader om bij @LocalTime te kopen :+1:t2:

1 like

Dank uuuuuu✌🏻

Zojuist bij Danny een mooie ruil gedaan en een lang begeerde klassieker verworven.

Hartelijke ontvangst met koffie en een goede service.
Danny stuurt je zeker niet met lege handen naar huis …

Ik beveel Danny van Local Time dan ook van harte aan.

1 like

Dank Frank.
Leuk om je te ontmoeten en veel draagplezier gewenst! :clap:t2::clap:t2:

Afgelopen zaterdag een mooie Rolex Sea dweller gekocht bij Danny. Heel hartelijk ontvangst. Veel leuke goodies gehad.

En natuurlijk de Rolex was top!

Dank je wel!

1 like