πŸ”’ IWC 3706 met recente fullservice prijsverlaging svp slotje πŸ”’

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):
Bied mijn IWC flieger 3706 aan met complete fullset en fullservice bij een IWC servicecenter. Ik had deze al eens eerder zonder service aangeboden. Toch besloten deze van een fullservice te laten voorzien waarbij uur en minuut wijzer zijn vervangen, kroon is vervangen, glas is opgemaakt en de nodige onderdelen in het uurwerk zijn vervangen. Bewust niet gekozen voor polijsten, iets wat uiteraard een persoonlijke kwestie blijft. Derhalve bezit de kast zijn historie nog met de nodige gebruikerssporen. Technisch dus helemaal in orde en komt ook met de factuur. Het horloge komt op een hirsch lederen band met een originele iwc sluiting. Werkelijk een prachtige flieger, wat mij betreft ideaal formaat, niet te groot maar gedistingeerd en betreft de t dial die heel mooi is. Ik ben er achter dat ik een duiker wil tot max 40 mm. En ja flipperitus is en blijft onbehandelaar begreep ik al😜.
Merk en model: IWC 3706 Flieger
Diameter: 39 mm
Leeftijd: 2001
Papieren, doos en eventuele accessoires: compleet met box doos boekjes aanschafpasje 2001 servicebox en factuur van reparatie met nog garantie op de reparatie.
Verzendkosten of afgehaald: afhalen
Conditie (krassen, werking etc): gebruikte kast met wat krasjes etc. Technisch dus voorzien van recente service.
Soort uurwerk en kaliber: valjoux 7750
Vraagprijs: scherpe €2350 geen inruil.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

10 likes

Upje voor deze aanstaande klassieker.

1 like

Upje en prijsverlaging naar €2250! Horloge met verse service voor jaren plezier. Lijkt mij een erg goede deal gezien de prijzen in combinatie met een fullset en (iwc) fullservice!

1 like

Mag slotje op. Hf dank voor de mogelijkheid.

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.