🔒 Rolex dubio

Môge!

Rolex dubio… Met de handen in het haar… Pff.
Nog geen maand geleden kocht ik mijn fonkelnieuwe Explorer II via de AD

Bron: Roel79

Prachtig maar ik merk dat deze amper om de pols komt sinds een nieuwe YachtMaster 116622 op mijn pad is gekomen.

Bron: Google

Aangezien mijn zwarte Explorer II 216570 nog helemaal “spotless” is twijfel ik enorm of ik 'm weg zal doen… beiden in de collectie wordt me teveel!

Polletje doen?
U wordt bedankt :grin:

• Explorer II wegdoen (en voor de YachtMaster Gaan)
  • Explorer II houden.

0 stemmers

Yachtmaster is veel chiquer…

2 likes

No brainer, explorer houden. De Yachtmaster vind ik te protserig en niet mooi met de gladde afgeronde kast.

5 likes

Je hebt de Yachmaster nog niet, maar je draagt er je Explorer 2 al niet meer door?

Verdorie, je hebt het goed te pakken :sweat_smile:

Dit gaat je wel geld kosten. Ik zou er nog even over nadenken.

Vind de YM mooier btw.

4 likes

Ik denk dat deze Google foto de Yachtmaster geen goed doet, maar ik vind hem doorgaans mooier dan je Explorer II.

1 like

Helemaal mee eens.

Een yachtmaster is het enige horloge dat alleen tot zijn recht komt waar die voor gemaakt is.

Op een boot. Liefst een met een zeil.

:beers:

3 likes

Einde verhaal, da’s niet zo moeilijk.

2 likes

Heb je al een pm?

3 likes

Tja… Reden is eigelijk dat, als ik de knoop doorhak en de Explorer 2 verkoop, er nog geen haarlijntje op zit :grin: Nieuwstaat dus…

Hier verkopen mag alleen voor list of minder… met of zonder haarlijntjes…

3 likes

Kras erop en in de verkoop dan :joy:

2 likes

Perfect dus :sunglasses::sunglasses: anders gaan ze weer mekkeren over wat krasjes op de sluiting.

:point_up_2:t4:

1 like

Gaat die 216570 tegenwoordig al boven list dan? Denk dat die bij de meeste AD’s nog vrij tot zeer snel te verkrijgen is hoor…

1 like

Als ik 'm wil verkopen gaat deze hier op het forum voor list… Zoals bekend.
Jammer dat je m’n topic kennelijk ziet als verkapte verkoop!

Als ik had willen verkopen, had ik een topic aangemaakt in het blauwe gedeelte. Derhalve, bedankt voor je stem in m’n topic :pray:t2:

6 likes

Valt tegen nu…

1 like

Ik vind die Yacht Master maar Nixie dus Explorer II
Zelf ook gehad maar verkocht voor mijn grootste liefde.

6 likes

Haha, scherp!
Je Pam is ook prachtig :heart_eyes:

1 like

Dat zie ik niet hoor. Gewoon niet te serieus vandaag. Was een geintje beste.

:beers:

Maar al die upjes en aandacht werken soms best wel goed. :laughing:

1 like

No problemo :beers: wilde alleen benadrukken dat dit geen slinkse verkoop onder de radar betreft…

De poll schetst wel een helder beeld, wat de twijfel enigsinds doet afnemen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Beiden (ondanks jouw beschreven onmogelijkheid) houden, anders 100% YM. Vraag maar aan flipperkoning @TheWolf. Die heeft de YM, gezien zijn flipperstatus al f*cking lang. #zegtgenoeg

1 like