🔒 Verkocht: Maurice Lacroix FA2064, carree, dameshorloge, head-only 🔒

Ik kreeg dit horloge maanden geleden in handen gedrukt van mijn vader - “is van een kennis van ons, ze wil er niets meer mee te maken hebben, zie maar wat je er mee doet”.

Het horloge vervolgens maandenlang geobserveerd - liep gewoon als een tierelier. Dus vanavond maar eens even gekeken of er inderdaad iets loos was. Nou, nee, eigenlijk. Dus - ik heb de kast schoongemaakt, pakkingen ingevet, batterij vervangen, gangnauwkeurigheid gecheckt (zie foto, afwijking per dag), wd-gecheckt op 40% vacuum, kast heel lichtjes gepoetst - deze is 10 micron gold-plated, en voor zover ik kan zien, nog nergens “door”. Wd-test goed doorstaan, horloge is daarmee minimaal spatwaterdicht

Het enige wat nog mist is een chique bandje met vergulde gesp, aanzetbreedte 15 mm. Op verzoek lever ik er zonder extra kosten 2 pushpins in de juiste maat bij.

Het is dus een:

Verguld dameskwartshorloge; zonder band,
Maurice Lacroix, type FA2064,
Leeftijd onbekend,
LxBxH is 48mm x 20mm x 7 mm,
Geen doos, papieren of wat dan ook,
Zichtbare maar gelijkmatige draagsporen, onbeschadigd saffierglas,
ETA 3-steens kwartsuurwerk, verse kwikvrije Sony batterij,
60 euro.

Op Catawiki een hoogste bod van 200 euro gevonden; hier in de echte wereld :wink: en zonder bandje vraag ik er dus 60 voor. Nog even wat pics:

Opsturen kosten koper, afhalen in Rotterdam is geen punt.

Vragen zoals gebruikelijk per PB!

En omhoog voor 50 euro!

Wristshot op mijn 17 cm pols. :slight_smile:

En kasttype is natuurlijk meer een Tank-type.

En gereserveerd! Alvast dank aan de koper, en HF voor het platform uiteraard. :+1: