🔒 Verkocht: Seiko 6105-8110 "Captain Willard" 1974 incl. doos 🔒

Deze originele “Captain Willard” mag het nest verlaten, want hij krijgt niet de draagtijd die hij verdient! Mijns inziens het beste exemplaar op de markt.

Te koop:

Merk en model: Seiko 6105-8110.
Diameter: 44 mm, korte lug-to-lug, draagt comfortabel op mijn 17,5 cm pols.
Leeftijd: 1974, dus 45 jaar.
Papieren, doos en eventuele accessoires: doos, eventueel inclusief nauwelijks gedragen Geckota 19-18.
Lug width: 19 mm.
Verzendkosten of afgehaald: beiden mogelijk in overleg.
Conditie (krassen, werking etc): uitmuntende staat, het beste exemplaar dat ik ooit heb gezien. Uurwerk loopt uitstekend en nauwkeurig. Lume is in hele nette staat. Het horloge is 100% origineel m.u.v. de band. Recent waterdicht getest, stofvrij gemaakt en afgesteld door @PeterLC.
Soort uurwerk en kaliber: 6105 automaat.
Vraagprijs: €1600. Deze prijs heb ik een aantal maanden geleden betaald op het forum. Het horloge is afkomstig van @Utrecht2. Geen ruil of inruil.

Hierna volgen een nauwkeurige beschrijving en een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

De foto’s vormen onderdeel van de beschrijving. Bekijk ze dus aandachtig. Reageren per PB. Bedankt voor het kijken en HF voor de ruimte.

29 likes

Up! :point_up:

1 like

Kan eventueel gecombineerd worden met m’n Baume & Mercier Tronosonic voor een nog scherpere deal. Ruil enkel met een Rolex 116900 Air-King. Uiteraard met cash up van mijn kant.

Deze iconische duiker is 100% origineel, het beste exemplaar in de markt en heeft de prijs van een volledig afgetrapte 6105! Ergens een scherpere deal gevonden met een vergelijkbare staat? Ik betaal het verschil!

€1600 is de prijs.

1 like

Up! :point_up: Ruil is geen optie meer. Combineren met de B&M kan niet meer, omdat die inmiddels gereserveerd is voor een forumlid.

€1600 dames en heren.

Gereserveerd voor een forumlid. :+1:

2 likes

Verkocht aan een forumlid. :slight_smile: Graag een slotje a.u.b. @Jurgen.