Longines L1.622.3 - Two tone

Te koop:

Merk en model: Longines L1.622.3 (logo in het glas verwerkt)
Diameter: 37mm
Leeftijd: Onbekend, maar waarschijnlijk jaren 80/90
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 16-10-2021
Factuur en/of certificaat: Niet aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Extra schakels aanwezig (band nu op een 16,5cm polsmaat).
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen op openbare plek in de omgeving van Zuid-Holland. Verzending voor risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): Het horloge is gebruikt. Dat is zo goed mogelijk geprobeerd vast te leggen op de foto’s. Zo is de goudlaag niet overal meer perfect en zijn er ook krassen te vinden op het glas. Een van de uurmarkeringen is niet goudkleurig, maar staalkleurig. Dit was al het geval voordat ik hem kocht. Het digitale gedeelte lijkt te werken, maar is niet uitvoerig gebruikt. Verder in prima conditie.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz

Vraagprijs: 325 (inclusief verzendkosten)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Sfeerfoto’s:

Actuele foto’s (horloge wordt uiteraard niet meer gedragen).

10 likes

Up!

3 likes

:up: Prijs gaat naar €300 inclusief verzendkosten.

2 likes

:up:

1 like