Longines only (Deel 1)

Nice
Zelf heb ik een conquest chronograaf uit 2011 met stalen band en zwarre wijzerplaat
Nog steeds heel blij mee.
Ben echter op zoek naar de bijpassende rubberen band en deploynent buckle. Wie weet is het te vinden via dit medium

Ik ga op reis en ik neem mee:

3 likes

7 likes

10 likes

10 likes

10 likes


Hallo mede fanaten!
Ik ben nieuw hier op het forum, hier mijn eerste Longines!

8 likes

Zo hee, mooie binnenkomer :star_struck:
Welkom!

1 like

1969 18KT longines admiral 5 star. op deze foto nog met d’r oud glaasje, staat nu een splinternieuw op!

11 likes

Foto van vorige week vrijdag

6 likes

Uit mijn geboortejaar! Als je deze ooit wegdoet graag een PM. :+1:

1 like

Inplaats van een mooie foto, ga ik schrijven dat ik nu momenteel mijn eerste Longines horloge om heb.
Voor de plaatjes zie internet, HF.

Mijn Longines verhaal:
Ik heb het merk al heel lang op het oog. De merknaam vind ik mooi, en zo kom ik dingen tegen dat Longines een beste Zwitserse horlogehuis is.
Heel wat modellen vind ik mooi, en bij 1 bleef mijn aandacht echt hangen, en die wilde ik erg graag. De prijs is pittig, maar het horloge heeft voor mij domweg een scala anocdotes. Eerlijk toegegeven, veel is marketing en iets teveel maakt ook mij week. Dus net als de liefde, woorden doen het.
Tijd ook.
Ik heb een Wheems. De naam vind ik best wel nerdy, maar goed dat niemand minder dan Charles Lindbergh zijn medewerking aan Longines verleend heeft om de Wheems serie te lanceren.
Ik wilde een vlieger, omdat ik niet echt van duik horloges hou, wel van duiken. Maar de bijzondere verhalen houden niet op.

Weetjes: Het is mijn tweede horloge van de Swatch group.

1 like

Geweldig horloge, en vooral een helemooie kroon. De kroon vind ik een super detail, netzoals de de Rolex kronen met een kroontje erop.

De kroon die van jou en mijn horloge wordt een ui genoemd.
Koninklijk.

Zoonlief gaat uit eten met z’n vriendinnetje. “Pa, mag ik een horloge van je lenen?” … Ajaj, vooruit dan maar :see_no_evil:

13 likes

Topvader!

1 like

Trident van Erika? Heb exact dezelfde (ook met matchend stiksel) in bestelling staan, hopelijk is ie er snel :slight_smile:

1 like

Zie dat je hem binnen hebt, is inderdaad een top combi!

Goedenavond
Ik ben nieuw op forum
Ik heb in mijn collectie Longines horloge.
Maan ik kan geen informatie over deze model vinden
Misschien kun jij mij helpen?
Alvast bedankt
Mvg. Gregor.
Longines automatic Admiral
Seri nr. 16493951

2 likes

Een Longines Admiral ken ik nog niet.

Trouwens welkom op HF. Hoe meer Longines liefhebbers hoe beter.
U raad het al, Longines is voor mij een lievelings horlogemerk.

Uiteraard zit daar een prijselement in. Het merk maakt mooie horloges die voor mij te betalen zijn.
Voor de rest zit mijn grail ook in de Swatch groep waar Longines deel van uitmaakt.

3 likes

Vandaag deze eind jaren 60 Longines Flagship automatic afgerond;

Het kaliber 345 uurwerk heeft een volledige service gehad, verder alleen een nieuw glas erop. Mooie originele staat :slight_smile:

25 likes