Longines only (Deel 1)

Kijk, dat is nog eens een mooie prijs. Jammer dat vW niet over een maand of 3 gaat verbouwen, was mij beter uitgekomen :wink:

1 like

Sinds gisteren heb ik ook eindelijk een mooie Longines. Wilde al tijden een Conquest en kwam deze tegen in het blauwe deel.

12 likes

Was jij het. Ik had er ook mijn zinnen op gezet…

@hendrikjandetuinman High-Five :wink:

9 likes

@TiBrew : high five. :laughing:
Mooi bandje ook. Nice :+1:

Thanks, toch weer totaal anders dan op staal.

7 likes


Gekocht voor de kleur van de wijzerplaat, maar draag het horloge alleen binnen. Klik is er wel, maar draagt te strak of veel te los.

2 likes

Net aangekondigd, twee nieuwe varianten van de hydroconquest, waaronder één met een keramische groene wijzerplaat. Prijzen kon ik nog niet vinden zo snel. De groene met de keramische plaat vindt ik er zo wel fijn uitzien moet ik zeggen.

https://www.longines.com/hydroconquest-a-new-look-in-green

6 likes

Heeft zeker een mooie plaat.

Ik vind de HydroConquest serie leuk, maar mosgroen… Dat is niet echt een frisse kleur. Als ik naar mijn horloge kijk, wil ik ‘Yes!’ denken. Kortom: ik laat 'm aan mij voorbijgaan.

1 like

Wellicht kijk ik er overheen, maar ik kan geen 39mm hydroconquests meer ontdekken op de Longines website. Maken ze die niet meer?

Nee volgens mij van het nieuwe model alleen 41 en 43mm.

Jammer! Maar aan de andere kant scheelt me dat weer 1400 euro. :joy:

2 likes

Heb de blauwe versie maar als toen deze groene er was geweest had ik die gekocht :wink::+1:

24 likes

1975 Longines Admiral met Longines L633Z automaat onder de kap. :slightly_smiling_face:

17 likes

8 likes

10 likes

Mooi zeg, die plaat in het licht!:ok_hand:

2 likes

Super chique!

1 like