Longines only (Deel 1)

Naast twee vintage Longines, die ik nooit draag, heb ik deze Conquest, nu eens niet op staal maar op een alligator…

3 likes

http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/0/1/01f50f02b45574f2dfdfb5064d67c1ee62719839_1_375x500.jpeg

8 likes

vind hem mooi en ook maar 2 jaar gemaakt, dus misschien wel interessant hé !

2 likes

Deze ook nog liggen;

1 like

@Cricket33 Die Master Collection Moonphase springt er wel uit in dit topic! Wat een beauty.

15 likes

Mijn eerste Longines, maar de automaat versie dan wel.

1 like

Onwijs mooie kat zeg!

4 likes

Dankje! Ze is nu bijna een jaar oud. Half pers half blauwe rus. Ze kauwt graag op horloges. :cold_sweat:

5 likes

Ik zat te kijken naar een 2e hand Sea Master 300 Diver met Wave dial.
Maar nu ik die Longines Legend Diver zie… Poeh wat een achterlijk mooi ontwerp is dat zeg :heart_eyes:

2 likes

Zal je even helpen. Eerste foto is niet van mij.

10 likes

M’n eerste!

6 likes

Exquise eerste exemplaar!

1 like

Zo wordt mijn Longines hydro quest ook. De zilver-witte wijzerplaat ga ik vervangen voor een mooi blauwe plaat :relaxed: Ligt nu bij de Longines dealer en hopelijk volgende week weer aan de pols.

7 likes

Zonde … die van mij is andersom gemod :wink:

Ik zie de aardse zonde niet. Door de blue dial zijn de wijzers duidelijker af te lezen en mooier in kontrast met de “engraved / embossed bezel”. En voor de uitdaging een blauwe croc of isofrane de ultieme diver/dresswatch. :stuck_out_tongue_winking_eye: greets nitraM

Omdat je de combinatie die je nu hebt weinig ziet en omdat deze niet meer leverbaar is. Verder moet je lekker doen wat je zelf wil natuurlijk :+1:

1 like

Ben benieuwd of iemand de retrograde moonphase heeft. Ik zit hele tijd te dubben.
Hij is in twee maten. Ik heb kleine 42mm gepast. Ik vond hem erg opgepropt. De vier pushers staken uit de kast en erg dik.

Heeft iemand deze en wil zijn/haar ervaring delen?

7 likes

Vandaag binnen gekregen van MOVEMENTS watch repair in Hengelo mijn Longines hydroquest 39 mm. De zilveren wijzerplaat is vervangen voor een blauwe (midnight blue). Duidelijker afleesbaar en supermooi in kontrast met de engraved reliëf duikring met goedkeuring van de smaakpolitie :grin:
OUDE FOTO MET DE SILVERDIAL

FOTO MET NIEUWE DIAL IN MIDNIGHT BLUE :heart_eyes:

25 likes

Erg mooi en inderdaad een vooruitgang :+1: :relaxed:

Nu we toch bezig zijn, hier de mijne…

7 likes