Longines only (Deel 1)

Heel mooi, dat nieuwe groen. Ben nog steeds erg tevreden met mijn zwarte :slight_smile:.

11 likes

11 likes

Vandaag mag hij weer mee op pad.

18 likes

Toch even wezen passen

11 likes

Met een oog op de 1 van de 12 :wink::+1:

1 like

Ja das wel weer jammer. Ben niet zo van dat gadget gedoe :stuck_out_tongue: maar het lijkt wel handig

Dit wordt een SMASH HIT

Oefff, dat is een mooie!

1 like

I see what you did there. :wink:

Wat

Hulk smash. Niet? @EVH

1 like

Yup :). Fijn horloge, maar de flash setting is erg wispelturig in combinatie met mijn Huawei Mate 20 Pro, en Longines lijkt het updaten van de app niet echt hoog op hun prioriteitenlijst te hebben. Zonde, want het wordt wel als unique selling point van dit model gepositioneerd. Met ondersteunde toestellen (bijv. iPhone) werkt het dan wel weer redelijk probleemloos.

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/a/f/f/aff8b89ce90f66bcc186ed16fd2ddc8a417cb693.jpeg

8 likes

Hi Rob, thanks voor je antwoord !!

Dit is ook een beetje de reden dat ik die gadget jammer vind. Maakt je afhankelijk van allerlei zaken die niets met je horloge te maken (moeten) hebben m.i. , updaten, software, fabrikanten, het weer :stuck_out_tongue:

Moet zeggen dat ik het een prachtig horloge vind. De bouwkwaliteit is mooi en oogt redelijk luxe.

Misschien moet ik wachten tot hij in het blauw komt, maar heb het idee dat dat nog best lang kan duren, heb namelijk het idee dat er geen massa’s van zijn verkocht haha.

1 like

Daar had ik nog niet eens over nagedacht …

Best geniaal eigenlijk :joy:

1 like

De Legend Diver heeft toch 300m water resistance of ben ik nou gek? Op de site van s&c staat namelijk 30m.

Typfaut

1 like

Ja dacht ik al. Het is ook zo ingewikkeld 30bar - 300m :sweat_smile:

1 like

17 likes

Gaaf in het grijs!

1 like

Ik deze vandaag weer om :heart_eyes:

11 likes