Longines only (Deel 1)

14 likes

Is jouw dial nou lichter van kleur dan de mijne?
Heel mooi :+1:

Ik heb de quartz en jij de automaat

Ik had eerst de conquest vhp en heb de duiker later gekocht. Vind het mooie horloges in z n prijsklasse. :ok_hand:

Net terug van groot onderhoud.

9 likes

14 likes

20 likes

Prachtige Longines :ok_hand:t2:

1 like

Een mooi laagje vorst op de auto vanmorgen :snowflake:

33 likes

Mooie foto!

1 like

NA, 39mm Hydroconquest Quartz.

10 likes

:heart_eyes:

1 like

10 likes

Ik hou van Longines als merk (betaalbare kwaliteit), maar ik vind de meeste modellen als van ‘13 in een dozijn’ hoor :neutral_face:

Enkele uitgezonderd waaronder de Legend Diver, die ik zelf dan ook heb :slightly_smiling_face:

De oudere vintage modellen dan weer uitgezonderd, waarvan ik met name de gouden en bij voorkeur de rose gouden uitvoeringen dan weer erg kan waarderen :sunglasses:

3 likes

Wauw bijna zwart die dial, heel mooi :+1:

1 like

Middagwissel naar de Hydroconquest.

22 likes

Net een NA topic aangemaakt.
Mijn verse verliefdheid leidt nu ook tot een fotootje hier:

18 likes

Ook in dit topic is ie prachtig :joy:. Schitterend exemplaar!

1 like

Nou, ze bestaan! En in tegenstelling tot de halve schakel die er als laatste schakel in de originele band zit, is het middenstuk wel gepolijst (net als de ‘reguliere’ schakels).

Deze week bericht van de juwelier dat de bestelde schakel binnengekomen was, vandaag erop laten zetten. Yes!

Nu de fijnafstelling (bij de diver’s extension) eentje strakker laten zetten. Misschien moet die nog een gaatje strakker…

Foto volgt!

Nice :muscle: Mooi dat er een echte oplossing is in plaats van al die frankenstein oplossingen haha!

Kun je zelf heel makkelijk doen. Zie methode in onderstaand filmpje (vanaf +/- 3:00).
Heb je geen speciale tool voor nodig, kan gewoon met een cocktailprikker.

Ook handig als het weer warmer wordt en je pols iets uitzet. Kan je gewoon snel zelf wisselen in de fijnafstelling.

2 likes