Longines

Na voornamelijk horloges te hebben gedragen van merken als Armani en DKNY ben ik nu al een tijd op zoek naar een "echt"horloge. Mijn oog is gevallen op de Longines HydroConquest Automatic Diver. Omdat ik een leek ben op horlogegebied zou ik graag de mening willen weten van mensen die er wat meer verstand van hebben. Doe ik hier goed aan of kan ik beter nog even door sparen voor een ander merk horloge?
Alvast heel erg bedankt

Hallo Bart(tu)
Met een merk als Longines kun je weinig verkeerd doen hoor?
en de “conquest” is een model dat zijn voetsporen al lang en breed verdient heeft.
Gr Dennis.

Longines is een prima merk met een mooie historie, hieraan zal je jezelf ook niet snel een buil vallen.

Hoi Bart,

Ik ben sinds kort ook een troste bezitter van de Longines hydroconquest automaat.
Heb er 1tje met een stalen Bezel dus niet een gekleurde.
Hij bevalt prima. En de uurwerken zijn toch bij bijna alle grotere merken eta uurwerken.
Ik vind de rest van de afwerking van t horloge zeker zeer goed hoor. Op de wijzerplaat zijn de getallen opgelegt en niet erop gedrukt. Wat je bij veel merken wel ziet.
Het is geen horloge wat iedereen meteen herkent zoals een breitling of rolex (dat is dan ook wel en andere prijs klasse).
Maar al met al wel een mooi en degelijk horloge.

Veel succes met je keuze.
Davy

Ps t zoeken is bijna net zo leuk als t kopen

Ik heb weleens een HydroConquest gepast en zelfs lichtelijk overwogen om te kopen. Prachtige klok, mooie afwerking. Ik denk niet dat je daarmee de mist in kan gaan.

Longines, prima merk, mooi verleden, stijlvolle horloges. Zelf ben ik verliefd op deze (:P)

Hele goede keuze. Mijn advies: Kopen. :wink:

Longines is een prima merk en dit horloge lijkt me niet verkeerd!