Lume zeer slordig aangebracht

Deze Orient Mako 2 kreeg ik gisteren thuisbezorgd. De Lume ziet er niet uit en daarom heb ik het horloge teruggestuurd. Ik vraag mij af: komt dit vaker voor en hebben jullie enig idee hoe deze Lume zo beschadigd / korzelig kan zijn geworden?

2 likes

Toevoeging: ik heb hem gekocht op Amazon

Lijkt me een productiefoutje maar misschien kan @Barboendel hier iets zinnigs over zeggen?

1 like

Ziet er idd erg slordig uit

1 like

Dit lijkt me waterschade

7 likes

Hetzelfde watch nu in de blauwe gedeelte. Oriënt Devario

Toen ik de verpakking opende voelde het horloge ook erg koud aan. Wellicht heeft het pakje een hele nacht in een pakketbezorgersbusje gelegen en het busje buiten ergens op een parkeerplaats, waardoor wellicht condens kan zijn ontstaan. Als dat zo is, zouden meer horloges hier last van moeten hebben deze tijd?

Van één nachtje condens gaat ie niet zo stuk hoor, moet in de fabriek iets erg mis zijn gegaan.

2 likes

lijkt me ook in de productie zitten. bij mijn oriënt die dus idd te koop staat is de luie aangebracht zoals het hoort.

Het lijkt er eerder op alsof hij 20 minuten op 180c in de oven heeft gelegen.

2 likes

Kapotgevroren? Daar lijkt het dan eerder op …

Of de pakketbezorger heeft zijn kachel aan laten staan. :wink:

Gewoon met Amazon bellen en een nieuwe laten bezorgen, doen ze echt niet moeilijk over.

Ah dit is een limited edition met de speciale moon surface lume! Erg zeldzaam.

9 likes

:smile:

Die is zo mislukt dst ik hem gehouden had!

2 likes

Lijkt op een chemische reactie. Het ziet er inderdaad niet uit…

Dat ziet er denk ik anders uit hoor, maar misschien heb ik daar nog niet alle varianten van gezien…

Inderdaad, en ik weet dat dit soma wordt gedaan om te patineren, alleen niet elke lume formule reageert daar goed op. Kan zijn dat dit een retourtje is geweest…

2 likes

Zo ziet bij mij een tweede laag Tipp-ex er altijd uit.

3 likes

Behoorlijk dik op de dials, zal eerder 3e of 4e laag zijn :woozy_face:

2 likes