Lumeshots! Laat zien wat je horloge kan (Deel 1)

VLNR: Seiko 5, Tissot PRS200, Seiko Prospex, Seiko Black Knight en Seiko 7n42-8a90. Die Tissot vind ik wel zwakjes, of heet dat subtiel?

1 like

Wil misschien een horloge laten re lume, kan er alleen weinig over vinde oo het forum.

Heel mooi. Welke is dit?

2 likes

Of wat horloge spreken we dan? Kan je niet een nieuwe wijzerplaat/wijzer set scoren?

Bedankt.
Speedmaster.
Mvg. Bertjan

1 like

Bulova Snorkel II, de standaard lume is gewoon niet Zo goed voor een duiker.

Oef inderdaad. Er staan op YouTube wel wat filmpjes over hoe en wat je moet relumen. Producten zijn wel te vinden op eBay. Je zou eventueel ook met Rob van monsterwatches contact kunnen opnemen. Hij mod wel eens vaker, dus misschien is dat wat…

Meer info over diverse lume:

Verder kwam ik ook deze link tegen… informeren kan altijd he!

2 likes

2 likes

7 likes

2 likes

Niet slecht voor de sarb033

2 likes

AlpinerX! Zie dat de handen netjes wegdraaien van het display. Leuke feature.
Tevreden over de lume.

6 likes


De 1521 in daglicht
En in het donker

1 like

MM300

1 like

Ik zie er een paar hele mooie tussen. En ik begin vaag de wens te krijgen om een Tritium-horloge te kopen.

1 like

Ik ben misschien niet veel gewend, maar heb bijna een zonnebril nodig :smile: nou ja, valt op de foto ook wel mee, maar hij doet het niet slecht!

3 likes

Vaak worden de Seiko’s genoemd wanneer het om de beste lume gaat. Maar ik moet zeggen dat m’n TAG Heuer Aquaracer me elke keer weer blijft verbazen. Werkelijk altijd is hij in het donker af te lezen. Ook in de ochtend na 8 uur in het donker, ook zonder vooraf 's avonds te zijn ‘opgeladen’ met een lampje of zo.

Heel mooi zijn overigens de 2 kleuren, groen en blauw, die op de foto slecht te zien zijn.

Waarschijnlijk het horloge met de beste lume die ik heb gehad.

5 likes