Luminox Sport Timer 30th Anniversary Limited Edition XS.0901

Te koop:
Luminox Sport Timer 30th Anniversary Limited Edition XS.0901 bijzonder weinig gedragen, enkele maanden geleden uit een inruil-actie bij Ten2Two in bezit gekomen.
Staat is nagenoeg 100%, waarbij ik een swirl of minimaal deskdive-spoortje aan de sluiting niet kan uitsluiten, maar met het blote oog kan ik het niet zien.
Ruilen:
Enkel tegen een Certina DS Action Diver 80 uur gangreserve, in identieke status als de Luminox

Merk en model: Luminox Sport Timer 30th Anniversary Limited Edition XS.0901
Diameter: 42mm
Leeftijd: mei 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: sept/oktober 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: compleet met doos, boekjes, garantiekaarten, uitgenomen schakels, bandentool en de orginele bijbehorende en ongebruikte nato in beige/bruin nog in de verpakking enz. enz. een complete full-set
Verzendkosten: Aangetekende verzending voor mijn rekening en in deze "barre"tijden enkel verzenden
Conditie (krassen, werking etc): 98-100% zoals eerder gezegd, kan ik met het blote oog niets vinden
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: Euro 500,00
Hierna volgt een aantal recente foto’s, de laatste overzicht-foto heb ik “geleend” van Jaap, hoop dat ik niemand voor de schenen trap hiermee:

4 likes

Nog eens onder de aandacht brengen, op dit vroege uur.

2 likes

Het is weer 's ochtends vroeg en weer wil ik de Luminox nog eens op nieuw onder de aandacht brengen. Wie doet een mooi voorstel?
Meerdere foto’s zijn evt voorhanden per pm.

Een beetje later vandaag, maar toch weer eens omhoog ermee.
Ruilen tegen een mooie, iets grotere (42mm of zo) dresser behoort inmiddels ook tot de opties, een Edox, of een Hamilton, of iets anders moois wellicht.

Paar biedingen gehad, ook een mooi ruilvoorstel, maar niet echt iemand die doorpakt.
Wie ohhhhhh wie :wink:

Verkocht via een “collega”-forum, toch veel dank hier voor alle reacties.
Ad mag gesloten worden.