-m-i-d-o-o-n-l-y only Mido

Helemaal mee eens

12 likes

die is ook wel prachtig

1 like

Dank je wel. Goudkleurig of zilverkleurig het maakt niet uit. Het is een prachtig design, nog steeds…ook in de moderne variant.

Beetje in de picture blijven die Mido’s :sunglasses:

10 likes

Mido Commander Icône | M0316311109100 | MIDO® Horloges International (midowatches.com)

Mooi, dat zachte groen. Heeft iemand 'm in 't echt gezien?

9 likes

Prachtig. Nog niet in het echt gezien.
De 1959 serie met het vintage Mido logo is ook erg mooi.

2 likes

Nee, er zijn volgens ook amper dealers in Nederland helaas

1 like

In de outlet roermond kan je Mido krijgen. Daar komt mijn great wall vandaan. Niet de laatste modellen beschikbaar daar helaas.

Dat bedoel ik, zijn er überhaupt wel dealers??

Voor zover ik weet, niet meer inderdaad.

Het is een telg uit de swatch groep. Dus onderhoud aan de ETA moet te regelen zijn.

1 like

De Bulova tegenhanger (of andersom). Met hetzelfde uurwerk.

6 likes

Net de zwarte versie gekocht……moet wel even komen vanuit Italie! Alvast een foto…

7 likes

Prachtig exemplaar. Lekkere vintage uitstraling

Thanks! Dat was de bedoeling idd, een beetje retro gevoel in de collectie (samen met de Oris Big Crown Chrono een mooi set).

1 like

Hij is binnen, in mind conditie zoals belooft, een snelle pic:

AR coating niet aanwezig of niet goed (minpunt), glas is gaaf wel (domed) en de wijzers gaan van zilver naar bijna goudkleurig aan de hand van de lichtinval. Al met al heel blij (en nog 20 maanden garantie…)

10 likes

Ohhh wauw hij is echt sehr schön
:star_struck::heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts::+1:t3:

De hands zijn echt smaakvol klassiek en ik vind de verdieping in het midden van plaat erg fraai uitkomen.

En ik ben een sucker voor het vintage logo

Dank! Ik ben echt verbaast hoe goed een Mido kan zijn, had echt een ander idee bij totdat ik deze zag. Meteen verkocht.

Ja goed he? Ik heb de great wall. Ook die ervaring gehad. Waanzinnig detail zit er in een Mido
De decompression divers zijn ook al zo gaaf, net als de commanders.


Jouw Multifort raakt echt de juiste vintage snaar. Net als dat Yema dat tegenwoordig ook zo goed doet.
Heel veel draagplezier met je NA

3 likes

Dank Paul!

1 like

In Brussel wordt Mido geserviced in het grote Swatch service center heb ik mij laten vertellen. Ik ga het snel weten, heb ze gecontacteerd om mijn oude Mido Commander eens een onderhoud te geven.

1 like