-m-i-d-o-o-n-l-y only Mido

Blijft toch nog steeds een beauty!!!

12 likes

Ja HH, ik heb destijds meestal op design geselecteerd in verzamelen dus dan is deze mido een must :sunglasses: Echt invullen kan ik niet veel omtrent de productieperiode - volgens een kenner in een topic op watchuseek is de Commander bijna 40 jaar gehandhaafd, zal voor de Ocean Star ongeveer hetzelfde liggen vermoed ik?!

1 like

Je ziet ze te weinig hier Mido’s

8 likes

Mee eens!

9 likes

Nog even online gegraven en dit voor anderen wellicht interessante topic gevonden over de bijzondere constructie van kast & kroon:
http://www.vintagewatchstraps.com/mido.php

1 like

Fantastisch artikel. Lang, maar zeker de moeite waard!

Bizarre test voor die Multifort in zout water.

:+1::+1::+1::+1:

2 likes

Deze vrij oude Mido opgedoken kortgeleden - beschikt helaas nog niet echt over goede tijden. Wel een mooi werkje zo te zien?!
:thinking:

7 likes

Gewoon maar een post van mijn oudje, omdat je Mido zo weinig ziet… :slightly_smiling_face:

5 likes

11 likes

28 likes

11 likes

Tja, dan mag mijn Commander hier niet ontbreken.

Mag mijn vintage ook mee doen?

5 likes

Sssstrak!
:facepunch::+1:

1 like

Was deze al een keer langsgekomen? Zelf ben ik wat meer van de vintage horloges, maar deze Mido Multifort Patrimony mag er ook wel zijn. Voorzien van een ETA C07.621 uurwerk (caliber 80) met een gangreserve van 80 uur. Met 42 mm voor het mooie net te groot voor mij.

https://www.midowatches.com/sg/swiss-watches-collections/classic-watch-multifort/multifort-patrimony-m0404071604000

9 likes

Fraai maar ze hadden m inderdaad kleiner moeten maken (38 of 40mm)

Deze is 40mm dus volgens een prima maat !!!

Deze is 40mm, staat in de beschrijving…

1 like

Ah, ik ging even op @lassale af. 40 is niet verkeerd maar 38 nog beter :wink:

Ik vind het een heel mooi ding maar of ik voor nr. 4 ga? :thinking:

4 likes

Haha ook erg mooi, deze is natuurlijk een ander genre dus moet kunnen :sweat_smile:

1 like

Je hebt gelijk. Dan is ie meer interessant geworden.

1 like