M035

Goede ervaring met M035!
Vlotte en soepele overname van een mooi horloge.

Hier ook een goeie ervaring met M035, snelle reacties en prettig contact! Top en bedankt!

Niks mis mee, alles zeer goed!

Goede ervaring met M035!

Dameshorloge overgenomen voor mooi prijsje. Duidelijke communicatie. Helemaal Top

Voor de tweede keer een mooi horloge gekocht bij Mesut,
Vlotte afhandeling en horloge zag er weer mooier uit dan op de foto.
Kwaliteit van de klokjes is altijd hoog met goede en eerlijke omschrijving op het forum.

Gr Ton

Weer een horloge overgenomen van Mesut. Snelle deal, kudos! :smiley:

Fijne verkoper! Goed verpakt, snelle en goede communicatie. Een aanrader.

Eerder deze week een Suunto verkocht aan Mesut, snelle, vriendelijke communicatie, snelle betaling.

Niets op aan te merken.
Dit is de kracht van een forum, boven marktplaats, als je ziet dat iemand eerder positieve ervaringen heeft gehad, steek ik mijn hand in het vuur dat het goed komt, en dat zie ik hier ook.

Ik heb het pakje al op de bus gedaan voordat het geld op de rekening stond, zonder enig wantrouwen, of onzekerheid dat het niet betaald zou worden.

Dezelfde dag stond het op de rekening, dusik hoop dat Mesut er blij mee is.
Voor mij een goede ervaring erbij, zeker voor herhaling vatbaar :+1:

Goede deal gedaan met Mesut @M035, een hele mooie Royce Day-Date gekocht van hem. We hadden op een openbare plek afgesproken en hij was er netjes op tijd. Niets op aan te merken, gewoon top! :+1:t2:

Heb van @M035 een orator overgenomen. Communicatie was top en het horloge is goed afgeleverd. Fijn om zaken mee te doen en tot een volgende keer!

Vandaag super leuke deal met @M035 gedaan!

Na wat pm verkeer besloten om toch nog af te spreken, we wonen bij elkaar in de buurt en Mesut bood aan om naar mij toe te komen.
Half uurtje later deal gedaan, nog leuk zitten babbelen over horloges en natuurlijk het reilen en zeilen op HF😂

Top vent!

Het is goed zaken doen met Mesut, dikke aanrader😎

Horloge verkocht aan @M035 vriendelijke communicatie en snelle betaling.

Top!