MAG OP SLOT! :Hamilton Jazzmaster Viewmatic.

Weer beschikbaar gekomen voor de verkoop. Mooi cadeau voor de feestdagen! :sunglasses:

Klokkengek gaat weer beginnen aan zijn jaarlijkse verkoop periode, omdat de collectie echt te groot is geworden en ik liever iemand anders een plezier doe met een mooi horloge dat hier anders toch veel te weinig draagtijd krijgt.

Vandaag mag deze mooie bijna nieuwe Hamilton Jazzmaster Viewmatic ter verkoop worden aangeboden.

Ik kocht dit horloge drie maanden geleden nieuw bij Juwelier Bouman in Culemborg (Hamilton AD) Het horloge komt uiteraard als complete set met de originele aankoopbon erbij en heeft dus ook nog bijna de volle twee jaar Hamilton fabrieksgarantie.

De specificaties staan hieronder, maar daar wil ik graag nog even aan toevoegen dat dit echt een prachtig chique horloge is- in een z.g.a.n staat- en draagbaar is bij vele verschillende gelegenheden. Zeker ook als dagelijks horloge. Het uurwerk heeft maar liefst 80 uur gangreserve en de wijzerplaat heeft een prachtige guilloche afwerking. Daarnaast een comfortabele 40 mm diameter, 50 meter waterdichtheid en een saffier kristalglas. Een zeer prettig horloge dus om aan de pols te hebben!

Ik heb het horloge slechts een enkele keer gedragen. Van die keren staan er foto’s in de rubriek ‘Wat dragen wij vandaag?’ hier op het forum. Ik kan er geen gebruikssporen op ontdekken.

Het ‘rijtje’:

Merk: Hamilton Jazzmaster Viewmatic, modelnr. H32515155
Uurwerk: H10 (ETA 2824-2 basis), 25 steens automatisch. 80 uur gangreserve!
Diameter: 40 mm
Hoogte: 11 mm
Bandaanzet: 20 mm
Kast: 316L stainless steel, afgewisseld geborsteld en gepolijst
Glas: saffier
Band: 316L stainless steel, afgewisseld geborsteld en gepolijst
Waterdichtheid: 50 meter
Leeftijd: nieuw bij Hamilton AD aangekocht op 16 augustus 2018 (aankoopbon aanwezig), dus inclusief nog 21 maanden Hamilton fabrieksgarantie.
Conditie: 99/100 % gloednieuw; met het blote oog geen gebruikssporen kunnen vinden
Onderhoudsgeschiedenis: n.v.t.
Doos en papieren: geheel complete set met omdoos, doos en papieren
Levering: ophalen op afspraak, of verzenden per aangetekende post
Listprijs bij AD: 645 Euro

Vraagprijs: 499 Euro, exclusief aangetekend verzekerd verzenden via Post.nl!

Momenteel niet geïnteresseerd in ruil of inruil. Verder sta ik natuurlijk altijd open voor een eerlijk en redelijk bod.

Vragen en opmerkingen uiteraard van harte welkom, graag wel via PB. :slightly_smiling_face:

En hier nog een ‘wristshot’ aan mijn 20,5 cm omtrek pols:

Bedankt voor het kijken! :blush:

13 likes

Up!:point_up_2::sunglasses:

UP! :slightly_smiling_face:

1 like

! UP ! zonder prijsverlaging, want dit is een heel mooie en scherpe prijs voor dit nieuwe tophorloge met garantie. Fijne zondag! :slightly_smiling_face:

Weekend UP met- speciaal voor de Kerst en St. Nicolaas- een prijsverlaging naar 475 Euro, excl. verzenden! :sunglasses::ok_hand:

St. Nicolaas UP! :sunglasses:

large_umAym4aM7qelZ8zy5BA5wn6B3aHjlufIfHpNkAPBFSA

Fijne Sinterklaas gewenst! :wink:

1 like

up!:sunglasses:

VERLAAGDE PRIJS VOOR DE LATE SINTERKLAZEN ONDER ONS… OF DE VROEGE KERSTMANNEN… :wink: NU VOOR SLECHTS 450 EURO !!!

MAG OP SLOT! Wegens bestemming buiten het forum.
Dank aan het forum voor het hebben mogen plaatsen. :slightly_smiling_face::+1:

2 likes