Mag op slot: Junghans max bill wit/goud € 850,-

Na de certina mag deze NA toch ook weg. Gekocht in een opwelling in Duitsland begin deze maand en helaas blijf het toch niet het horloge te zijn wat ik zocht. Prachtig horloge met mat zilveren wijzerplaat(officieel dan, ik noem het off white zelf). Bij terugkomst van vakantie een week gedragen met pak, en het horloge is toch wat aan de te kleine/subtiele kant voor mijn smaak. Daarom nu beschikbaar voor de volgende liefhebber van deze stijlvolle dresser.

Het lijstje
Merk: junghans
Model: max bill Ref. Nr. 027/7806.00
Maten: 38mm dail en 10mm dik
Uurwerk: J800.1 automaat met 38 uur gangreserve
Staat: zo goed als nieuw, 1 week gedragen
Geleverd met: papieren, doos, leren band, papieren.
Prijs: nieuw ca 1000 euro in NL, voor 875 af te halen in Utrecht of doordeweeks in Amsterdam (zuid) onder het genot van een koffie. Helaas Geen verzending en/of ruil.

5 likes

up

teruggetrokken. Mag op slot :slight_smile:

Toch weer in de aanbieding. Ik blijf een minimale klik hebben met dit horloge, ondanks een ander bandje en nog een aantal weken aan de pols.

Een paar nieuwe foto’s. Dit is met een extra bandje, winkelprijs 52 euro, nu voor 45 erbij. Totaal vraagprijs (horloge, doos, 2 bandjes is dus 925 bij afhalen.

2 likes

Up op de maandag morgen.

Prijsverlaging naar 900 voor deze stijlvolle dresser plus extra band

Up en prijs naar 850

Laatste up

Voorlopig terug getrokken, gaat er eventueel via een ander kanaal dan wel uit of blijft anders nog een paar maandjes. Mag dus op slot