Mag op slot! Tudor BB Black 79230N (10/2017) inhouse T5602

Voor de tweede keer, ik kwam er tóch niet helemaal uit met de persoon die eerder geïnteresseerd was.

Onlangs in mijn bezit gekomen, krijg er toch niet helemaal een klik mee. Ik ben relatief nieuw in de horloge-wereld en zie zoveel mooie dingen langskomen die ik allemaal wil hebben, deze mag daarom weer gaan zodat ik een andere kan oppikken. Ik kan niks anders zeggen dan dat het een prachtig horloge is. Hij draagt op mijn pols (19cm) perfect qua grootte, maar ik denk dat een duiker niets voor mij is. Soms bemerk ik dat ik een aantal minuten naar het horloge zit te staren. Hoewel het mijn eerste échte horloge is, vind ik de afwerking subliem. Horloge is EU (Italy) geleverd en full-set.

Het verplichte rijtje:

Merk: Tudor
Referentie: 79230N
Uurwerk: In-house movement T5602 met gangreserve van 70 uur!
Leeftijd: oktober 2017
Diameter: 41mm excl. kroon
Wijzerplaat: zwart
Inbegrepen: inclusief stalen band (uiteraard), nato-band (ongedragen) en alle schakels
Fullset: Ja, inclusief garantiekaart en papieren, originele doos e.d. (er mist alleen een gebruikershandleiding, kom ik achter)
Staat: 8.5/10 — Zeer goed. Het horloge ziet er zeer goed uit en heeft enkel wat desk-dive krasjes op de band. Deze heb ik met licht-inval nogal extreem gefotografeerd, zodat je de daadwerkelijke schade kunt zien. (Zie laatste 2 foto’s) De kast en dergelijke zien er verder helemaal gaaf uit. Ik zie op de rechteronderlug (zie laatste foto) nog een paar minuscule krasjes zitten. Zowel deze krassen als krassen op de band zijn niet diep en kunnen ongetwijfeld worden weggepolijst. Het saffierglas is verder onbeschadigd.

Te koop of te ruil? Beide is mogelijk. Prijs is €2350. Voor een ruil heb ik voorkeur voor een (relatief) bekend merk en zowel geld bij als geld toe is een optie. (Niet te veel bij aub, dat vindt mijn vrouw niet leuk). Hij kan worden opgehaald in regio Groningen of verzekerd worden verstuurd.

Echt nogmaals, een prachtig horloge. De foto’s zeggen meer dan bovenstaande woorden:

Foto’s van de desk-dive krassen op band en op de lug wat miniscule krasjes:

14 likes

UPJE!

Dit is best scherp. Toch? Denk je er anders over, dan hoor ik dat graag.

1 like

Best veel interesse, maar nog niet dat wat ik zoek. Wat we zouden kunnen doen is deze ruilen tegen een 1601, met bijbetaling van mijn kant. Moet hij wel m’n pols van 19,5 cm kunnen omvatten.

Of tegen iets anders leuks.

Of tegen geld.

Nog eens up!

Ik zie een aantal Tudor’s voorbijkomen, dus wil deze ook weer even onder de aandacht brengen!

Ruil is mogelijk! Ben zelf op zoek naar een mooie Speedmaster (Reduced + evt. date) of een Tudor Style 41 of iets anders moois!

Mag op slot!

Op vakantie m’n lume pip beschadigd. Ga deze laten maken via het officiele kanaal (SC) en horloge zal daarna, in een nieuw topic, worden aangeboden.

2 likes