Maniac2003

Accutron II gekocht van Richard.
Nou, dat ging erg prettig. :handshake:
Vlotte en flexibele opstelling, helder in zaken en de koopwaar is zoals omschreven.
( eigenlijk nog mooier :ok_hand:)
Graag nog een keer, en ik weet ongeveer wat er id toekomst nog moet gaan komen, dus dat is handig ivm met de toekomstige toekomst :sunglasses: If you know what i mean.

1 like

Mooie G-Shock 5610 overgenomen van Richard, vlotte communicatie en snelle levering ondanks z’n vakantie :sunglasses:. Pakketje was ook zeer professioneel verpakt. Aanrader! :ok_hand:

1 like

De deal ging als een Maniac!
De TW Steel (Coronel Limited) overgenomen van Richard.
Snelle duidelijke communicatie en afhandeling.
Daarbij nog een extra bandje en een boek gekregen, dus meer dan gevraagd, topdeal en topservice!! En inderdaad supersterk ingepakt en het horloge in absolute Nieuwstaat zoals gezegd.

Richard bedankt, prettig zaken doen zo :+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

Seiko van @maniac2003 overgenomen. Perfect gewoon :+1: Communicatie en verzending zoals t hoort… zeer zeker een aanrader wat mij betreft dus :+1:

2 likes

Een paar horlogebanden gekocht. Super verpakt en correcte afhandeling! Bij aankomst zoals afgesproken. Ik kan gaan wisselen deze zomer!

1 like

Vandaag een Ballast Bright Star mogen ontvangen per post van Royke74 . Mooie prijs, in nieuwstaat zijnde klok, en een snelle en heldere afhandeling.

Bedankt voor het prettig zaken doen!

Gr. Elmar

1 like

Mooie deal voor een wandklok van Mondaine.
snelle heldere communicatie en snel geregeld en goed verpakt.

meer kan een mens zich niet wensen.

Dank voor een heel leuke horlogedeal @maniac2003

Communiceert prettig en duidelijk, flexibel in afspreken en komt makkelijk tot een deal. Kortom, 100% aan te bevelen en dus een top aankoper. Verder gezellig over horloges gepraat - geniet van je MoonSwatch!

1 like