MannetjeMar

Horloge overgenomen van @MannetjeMar

Alles top. Communicatie, snelheid en verpakking van horloge zeer goed.

Aanrader!

1 like

Horloge overgenomen van @MannetjeMar. Zoals omschreven, leuke prijs en direct ingepakt en opgestuurd. Heel blij mee.

Bedankt!

1 like

Super ervaring gehad met @MannetjeMar ook al heb ik hem zelf niet persoonlijk gezien of gesproken. (In verband met mijn quarantaine situatie heeft een familielid de deal afgehandeld met Marco)

Een watchroll van Schaap/Citroen overgenomen voor een zeer scherpe prijs, binnen een dag bij mij thuisgebracht en netjes ingepakt, wat wil je nogmeer!?

Aanrader ten top!

:star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Prima communicatie en een vlotte persoonlijke afhandeling. Prima vent om zaken mee te doen. Dat verdient een meme:

1 like

Een watch roll overgenomen van @MannetjeMar.
Alles is van A tot Z Vlekkeloos verlopen. Een dikke aanrader! :+1:

1 like

Vandaag die prachtige, superstoere Breitling Avenger Automatic 45 Seawolf van Marco @MannetjeMar overgenomen, en hij kwam hem nog brengen ook!!

Het was top Marco, gezellig om eens uitgebreid over horloges te babbelen met een “fellow enthusiast”!
Bedankt voor de service en het mooie horloge!
Als je nog eens in de buurt bent, ben je altijd welkom voor een espressootje! :+1:t2:

Goed zaken doen met @MannetjeMar!
Dikke aanrader :ok_hand:t2:

1 like

Vandaag de Seiko SLA033 overgenomen van @MannetjeMar. Het was een gezellige transactie, en fijn om te zien dat er zo goed op het horloge gepast was in die paar maanden dat hij hem in bezit had. Zo kon ik toch eindelijk de stap naar een sla033 maken. Op die parkeerplaats langs de snelweg…

1 like

Vandaag een mooie Citizen binnengekregen van Marco @MannetjeMar.
Zeer goed verpakt met leuke fotoreeks om alles op de voet te volgen.
Fijn zaken doen en zeker een aanrader!

Groet,
Repko

1 like

Prettige deal gesloten met Marco a.k.a. @MannetjeMar

In alle opzichten A+. Aanrader dus! :ok_hand:

1 like

Fijne deal gesloten en super service van @MannetjeMar

Dankjewel en Brabantse groet!

1 like

Topervaring @MannetjeMar deze week. Heldere en duidelijke communicatie, bomproof/safetyproof inpakken waardoor er he-le-maal niets kan gebeuren. Snelle verzending. Gewoon super fijn! A+++ e.d. Hoogste energielabel :D!

1 like

Fijne deal vandaag gemaakt met @MannetjeMar
Contact, betalen en ontvangen allemaal op dezelfde dag!
Goed zakendoen met Marco. :+1:

2 likes

Vandaag een super leuke deal gemaakt met @MannetjeMar…contact gezocht en aangegeven dat er nog wat vraagtekens waren en dus wilde passen, dit was geen probleem en wilde hem gewoon vasthouden voor me…

Vandaag dus afgesproken en we hebben beide een halve dag vrij moeten nemen zolang hebben we zitten babbelen en ouwehoeren over de hobby, als elke deal zo zou zijn zou ik dagelijks een horloge kopen.

Marco bedankt voor het vertrouwen en de fijne afhandeling van de deal, niets dan lof :ok_hand:t2:

:star::star::star::star::star:

1 like

Vandaag een leuke deal gedaan met Marco, @MannetjeMar
G-shock thuis afgeleverd, wat een service, en onder het genot van een kopje koffie gebabbelt over van alles en nog wat, maar vooral horloges.
Super bedankt, tot de volgende!

1 like

Gisteren in @MannetjeMar een zodanig prettig mens en gepassioneerde horloge liefhebber gevonden, dat we ons na geruime tijd pas realiseerden, dat we elkaar (snel uiteraard :blush::pray:) hadden getroffen om een horloge van hem over te nemen. Even een appje naar huis, dat het gezellig was en iets later zou worden en alleen al daarom, zou ik het met veel plezier morgen weer overdoen. Dank je wel voor deze dijk van een horloge Marco en wat mij betreft, anytime again! :+1:

1 like

Vandaag van @MannetjeMar een Explorer 1 overgenomen. Leuk gesprek gehad over horloges, echt een liefhebber, die Marco en ook een beetje buiten de geëffende paden, zoals de Blancpain die ie liet zien. Alles voorafgaand aan de overdracht ging ook lekker soepel en snel, een aanrader!

2 likes

Leuk deal gemaakt met Marco @MannetjeMar

Super vriendelijke communicatie, prima prijs en verzending was pico bello in orde.

Zeker een positieve ervaring dus!

1 like

As always :ok_hand: @MannetjeMar

3 likes

Zojuist mijn aankopen van Marco ontvangen.

What can I say? - PERFECT all the way !

Thx, Jack

2 likes