Marathon Only

Haha fair enough!

Voor het geld had dit wel ff beter mogen zijn vind ik. Die duikextentie vind ik ook erg matig. Die zat juist weer te los bij mij, dus heb het “haakje” even met een paar hamer tikjes heel licht verder gebogen en nu zit ie zoals ik 'm zou verwachten.

(Verder erg blij met de band hoor, begrijp me niet verkeerd :grin:)

Heb ik weer.
Op foto’s ziet 't er altijd zo lekker uit en dan gaat het direct weer kriebelen … :see_no_evil:

Eens. Gelukkig ook maar, want anders had ik er vast alweer eentje gekocht. :wink:

Veel draagplezier @TiBrew! :ok_hand:

1 like

Thanks :smiley:
Trouwens ook weer een paar leuke goodies gekregen

3 likes

Mocht je van de pet af willen…:point_up:

3 likes

Ik heb hem alweer een tijdje onafgebroken om de pols, omdat de Squale in de etalage staat. Misschien moet ik mijn antwoord op de poll toch maar aanpassen naar “Ja”, want dit draagt wel heel erg prettig. Blijvertje? Het lijkt erop … :heart_eyes:

4 likes

Heel gaaf! Goede foto en we hébben gelukkig micro-adjustment :slight_smile:

Weer wat geleerd: frictiesluiting. Als ik soms niet oplet moet ik ook hard(er) duwen, intussen wel aan gewend, maar het hangt er volgens mij ook een beetje vanaf hoe/waar ik druk. :thinking:

Enjoy the bracelet & goodies

1 like

Ik zal het onthouden als ik 'm niet ga gebruiken :wink:

Misschien ga ik na verloop van tijd het haakje ook wel wat “tweaken” met de hamer, zoals ik bij de duikextensie ook heb gedaan. Eerst even een tijdje gebruiken en kijken of ie dan wat soepeler wordt.

4 likes

5 likes

Hij gaat ook mee op de motor :motorcycle:

1 like

Kunstwerkjes. :wink:

Logisch.
Alleen ûh, dat bandje … :thinking: :see_no_evil:

2 likes

werkt het best i.c.m. de handschoen :sweat_smile:
Hij zit nu weer mooi op de MN hoor.

1 like

4 likes

Mocht iemand het gemist hebben, Marathon komt met een pre-release van de USAF pilots navigator en een officer watch.

1 like

Gezien, maar trekt me niet op een of andere manier.
Als ze nou de stalen navigator eindelijk opnieuw uitbrachten.
De 2005 SAR in het blauwe deel vind ik interessanter.

5 likes

Mij ook niet zo. Ik zat eens te kijken naar de “steel navigator”, die ziet er best mooi uit. Er staan er overigens wat op chrono te koop, wel allemaal goed gebruikt

1 like


Enige tijd geleden liet @west hier op dit topic zijn antraciete GSAR bewonderen , waarna ik aangaf dat ik daar best nog wel een plekje voor vrij wilde maken.
En aldus geschiedde.
Gisteren opgehaald bij Bart en na een warm welkom gezellig aan de keukentafel over onze gemeenschappelijke hobby te hebben gepraat deze bloedmooie mee naar huis.
Jongens , wat ben ik hier blij mee.

6 likes

Nice dat deze op het forum is gebleven!
Gefeliciteerd met de NA.

2 likes