Marktwaarde Rolex, hoe dom zijn we?

https://www.edelmetaalrichard.be/nl/horloges/wat-is-uw-rolex-waard

Hij mag ons een kruiwagen leveren aan die prijzen, doen we er gelijk een BBQtje bij.:wine_glass::wine_glass::wine_glass::wine_glass:

5 likes

Of je nou naar een pandjeswinkel gaat of naar een goudopkoper, je wéét toch bij voorbaat dat je een poot uitgedraaid wordt? Ongelooflijk dat deze gasten business hebben.

1 like

En op €5 nauwkeurig :grin:

Ik koop ook graag een 126600 voor deze prijs, begrijp ze wel :grin::grin::grin:

5 likes

duidelijk een van de betere Belgische handelaars :rofl::rofl::rofl:
Het lukt hem blijkbaar ook nog een simpele gouden chronograph suisse aan 1750€ te slijten.

3 likes

En dan zijn dit nog indicatieve prijzen ook. Bij elk haarlijntje zal de prijs wel weer met paar honderd droppen a la wijkopenauto’s etc

4 likes

Liquiditeit en anonimiteit heeft nu eenmaal waarde, ik denk dat mensen die een oandjeshuis binnenlopen niet verwachten een topaanbod krijgen. Ook zijn het niet persé horlogekenners die daar (voor die prijs) hun Rolex aanbieden.

Tja die handelaar moet er ook dik aan verdienen natuurlijk.

Ik geloof niet dat ik eerder een inkoop prijslijst heb gezien voor horloges. Natuurlijk is het enthousiast maar het is wel duidelijk.

Inderdaad, hoe nauwkeurig dit ook aangegeven wordt € 168.490 bijvoorbeeld.

Dat de Daytona van Paul Newman er niet bijstaat…

1 like

Ach ja…als er 1 iemand intrapt…heeft hij met de tijd die het kostte de lijst op te stellen genoeg verdiend toch.

Maar andersom als je hier na kijkt.
De Sub; Advertentie m1293734630 op marktplaats. :open_mouth::open_mouth: Goed aan de prijs.

Wat nu als de prijslijst van de pandjesbaas gewoon correct is en het hobbyisten zijn die standaard teveel betalen? Want 99% van de wereld is geen horlogehobbyist. :slight_smile:

Goeie titel. :+1:

2 likes

Die lijst is gewoon tien jaar niet bijgewerkt :sunglasses: