voor 1400 euro is de braun een goede koop, die 2400 euro is teveel, voor een eta 7750 al zeg ik het zelf.
Ik zou de braun zelf ook nog wel kopen, ware het niet dat er andere horloges op mn lijstje staan.
hier mn cartier:
voor 1400 euro is de braun een goede koop, die 2400 euro is teveel, voor een eta 7750 al zeg ik het zelf.
Ik zou de braun zelf ook nog wel kopen, ware het niet dat er andere horloges op mn lijstje staan.
hier mn cartier:
Op Basel zijn we ook op de stand van Martin Braun geweest. Vooral zijn horloges met astronomische complicaties hebben mijn aandacht. Behalve de EOS, de Boreos, de Heliocentric, en de Astraios, had hij ook een nieuw horloge klaar… Ik meende de naam Notos onthouden te hebben. Het horloge zal binnenkort wel voorgesteld worden.
De andere horloges van Martin Braun vind ik toch iets minder. Het is in ieder geval een merk met toekomst.
gr,
Hans Mennink
Ik vind het een mooi klassiek horloge, zeker een horloge waarmee je je nergens voor hoeft te schamen. Ik ben ook erg onder de indruk van de Eos / Eos Boreas maar als je budget dat niet toelaat gewoon kopen waar je een goed gevoel van krijgt. Dat is tenminste mijn drijfveer bij de meeste van mijn aankopen. Die Eos / Eos Boreas komt dan nog wel een keer.
Even een foto van de beide horloges voor wie niet weet waar het over gaat.
De Grande Chrono:
De Eos (Boreas heeft nog een gangreserve?):
mijn voorkeur gaat naar De Eos die zijn wel iets duurder maar zeer mooi
ik heb vernomen dat je dan moet doorgeven waar je woont en dan word het horloge speciaal voor jouw gemaakt (dit om te voorkomen dat je wijzers er vreemd op staan)
De extra aanduiding bij de Boreas is niet de gangreserve, maar het geeft de tijdsvereffening weer (Equation of Time)
Zou iemand van jullie mij kunnen vertellen welke dealers zich bezighouden met de verkoop van Martin Braun horloges? Heb zojuist met de eigenaar van superwatch.nl gesproken. Hij kon mij slechts vertellen dat er een dealer in Den Haag zit (HPN) en een dealer in Rotterdam. Zijn hier mensen die enig idee hebben welke dealer dit zou kunnen zijn? De vriendelijk doch weinig informerende importeur kon mij niks concreets vertellen.
Alvast bedankt.
Gr. Jeroen
Leuk horloge, al eens gekeken naar van der Klaauw?
Dag mensen,
Heeft er iemand een idee welke dealer in Rotterdam Martin Braun horloges verkoopt?
Bedankt.
Groet, Jeroen
Als jij alles goed had gelezen had je opgemerkt dat ik de importeur enkele dagen geleden al heb gebeld ;).
Hij kon mij echter niks concreets vertellen waarna ik hier ben gaan vragen welke dealer Martin Braun verkoopt.
Groet,
Jeroen
Oh pardon, ik zie het.
Daar begrijp ik dus helemaal niets van… de importeur kan niet vertellen wie zijn producten verkoopt!!!
Daar stond ik dus zelf ook versteld van…vandaar dat ik heb gebeld met een redelijk goede (gezien de merken) juwelier in Rotterdam. Verhaal uitgelegd maar ook zij verkochten geen Martin Braun. Zei ze zelf helemaal niks.
De importeur zat in de auto toen ik belde en kon mij daarom nu niks vertellen. Vrij vreemd als je bedenkt dat er slechts een beperkt aantal detaillisten Martin Braun verkopen. Vandaar de link gelegd met dit forum. Het is namelijk zo dat dit horloge in Stuttgart wordt aangeboden voor 1400euro. Dit is een tijdelijke actie maar naar Stuttgart heen en terug is 1000km. Vandaar dat ik het horloge graag in Nederland wilde bekijken vooraleer naar Stuttgart te rijden.
Hoop dat het verhaal beetje te volgen is.
Groetjes
Ga anders naar http://www.juwelier-gadebusch.de in Köln. Dat is toch niet al te ver van Arnhem? Maak je er een dagje uit van.
Die importeur weet toch wel naar wie hij z’n horloges brengt?
ja echt vreemd, ook als je in de auto zit moet het toch lukken om er een paar op te noemen!
Ik denk er precies het zelfde over. Mocht helaas niet zo zijn. Maandag was hij weer op kantoor en kon hij mij meer vertellen. Zit ook lichtelijk te twijfelen tussen zwarte of witte achtergrond. Daarom wil ik ze graag in real live zien.
Köln is toch nog 160km rijden en met een OV in bezit is een dealer in R´dam nog te overzien. Gezien het feit dat de actie maar tijdelijk is, is er lichtelijke haast bij.
ik zou voor de witte gaan. Omdat je daar alle kleuren banden aan kan zetten. Zodat als blauw meer mode is je blauw doet enz enz. Bovendien is zwart erg " in " momenteel.
Zojuist wederom gebeld met de importeur van Martin Braun. Hij vroeg naar welk type ik op zoek was. Vervolgens vertelde hij me dat dit type nergens op zicht ligt en ik dus naar een juwelier moet gaan die bij hem een verzoek indient het horloge op te sturen.
Vervolgens vroeg ik hem waarom hij zich importeur noemde terwijl hij A niet wist waar hij zijn horloges afzette en B geen enkele dealer dit horloge in zijn assortiment heeft zitten. Ik noemde dit Martin Braun-onwaardig en meende dat hij als importeur met een dergelijk horloge een hele hoop meer afzetkanalen kon bereiken. Viel niet geheel in het goede keelgat…Het telefoongesprek eindigde dan ook heel erg gezellig.
Nu maar eens kijken of er de mogelijkheid bestaat naar Duitsland te gaan!
Jullie misschien nog tips of adviezen?
hey jetebo, wat ontzettend goed dat je hem gewezen hebt op de sitiuatie!!! B’vo!