Maurice La Croix automaat €200

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):
Het horloge heeft een geschroefde kroon.
De kast, bezel en kroon zien er heel mooi uit, aan de kast en de originele bracelet is te zien dat het horloge niet intensief is gedragen. Ook de bezel ziet er prachtig uit.
Het saffierglas is zonder krassen.
Zoals op de foto’s is te zien is er een getinte “waas” over de wijzerplaat. De wijzerplaat is helemaal gaaf, met een lichte natuurlijke patina.
Het horloge ziet er erg aantrekkelijk uit

De onderhoudsgeschiedenis is niet bekend, het uurwerk is in januari gecontroleerd door de horlogemaker waarvan ik hem heb overgenomen en is volgens hem in goede conditie.
Omdat ik oorspronkelijk van plan was om dit horloge regelmatig te gaan dragen heb ik het ook bij een andere horlogemaker laten controleren, deze kwam tot dezelfde conclusie, het uurwerk ziet er goed uit.

De vraagprijs is € 200,00, dat is de zelfde prijs die ik in februari van dit jaar voor heb betaald, maar dan extra met een weinig gedragen licht bruine leren band erbij (zie foto’s).
Vanzelfsprekend is de originele bracelet met aan de onderzijde het ML logo er ook bij, ook in mooie staat.
Voor dit bedrag krijg je een mooi Zwitsers horloge met het bekende ETA 2824-2 werkpaard aan boord.

Merk en model: Maurice Lacroix Automatic 100 m waterresistant en geschroefde kroon.

Ref.: 68641

Glas: Sapphire Crystal

Diameter: 36mm exclusief kroon en exclusief “uitloop” van de kast bij de kroon.

Leeftijd: niet bekend (geen vintage).

Papieren, doos en eventuele accessoires: horloge met originele bracelet en een mooie leder band lichtbruin.
Verzendkosten of afgehaald in het mooie Zeeland,incl. koffie met een bolus: aangetekend binnen Nederland met PostNL €8,95, aangetekend voor België € 15,95 (verzekerd).

Conditie: (krassen, werking etc): het horloge is in een mooie staat met normale (lichte);gebruikssporen. Zie de recente foto’s. Op de dial is een lichte waas te zien, maar de wijzerplaat ziet er gewoon mooi uit.
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2 Automatisch uurwerk.
Vraagprijs: €200,00

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Mooi klassiek met een moderne uitstraling.

De Maurice Lacroix speelt met licht.

Fraaie achterkant

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

6 likes