Maurice Lacroix Croneo 03274 Special Edition

Te koop

Merk en model: Maurice Lacroix Croneo Special Edition
Diameter: 38mm
Leeftijd: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2 maanden geleden
Papieren, doos en eventuele accessoires: geen
Verzendkosten of afgehaald: verzending of ophalen
Conditie (krassen, werking etc): goed, normale gebruikssporen voor zijn leeftijd.
Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 7750, 1 maand geleden door mij geserviced!
Vraagprijs: 900

Een hele mooie, en zeldzame versie, van de ML Croneo modellen. Van de blauwe wijzerplaat modellen zijn er 2 versies. 1 met witte subdials en 1 met parelmoer subdials. Dit is de parelmoer versie, ook wel bekend als de special edition.
Het horloge is door mij geserviced en loopt perfect. Je krijgt zelfs nog 6 maanden garantie van me op het uurwerk!
Bij aankomst zat het horloge op een onbekende band. Ik heb deze vervangen met een nieuwe Maurice Lacroix bandje die ik nu ongeveer 8x heb gedragen. Het horloge kwam met een acryl glaasje waar een paar diepe krassen in zaten, deze is nu vervangen met een saffier met anti-reflectie laag wat ten goede komt van de dial.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

Up

Omhoog. Doe me een voorstel, nee heb je, ja kan je krijgen

up en pricedrop naar 850